Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens kamp kan vi få se masse ''rart'' på start-ellver'n. Voronin fra start bl.annet.

Tror ivertfall Babel får sjansen. Og muligens The Greek(men den er litt mer usikker).

 

Rafa har sagt at han ikke tar lett på denne kampen,men det er nok BS. Vi skal slå Debrecen på Anfield.

 

Aurelio inn for Insua også(nesten brennsikker). Heck,Rafa kan slå til med 4-4-2 formasjon i denne kampen.

 

Tør jeg spørre dere hvorfor i all verden dere foretrekker 720p for sport?

Hvem er disse dere du snakker om? Så vidt jeg las er det ''bare'' snakk om roma-gutten.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Tør jeg spørre dere hvorfor i all verden dere foretrekker 720p for sport?

Tv-signaler sender på 1080i og/eller 720p.

 

Jeg foretrekker 720p foran 1080i siden 720p har progressiv scan, å dermed gir mye bedre bilde når det er mange raske bevegelser. Dermed funker det best for sport. Men oppløsningen er jo ikke like høy som 1080, men jeg føler ikke det veier opp for et bilde som er noe uklart iforhold.

 

Men off-topic.

Lenke til kommentar

Går bare rundt og tripper å venter på kamp nåå. Skulle ønske Agger spilte egentlig, sammen med Kyrgiakos, why not. Men litt early for Agger yet kanskje.

Sigh, 2 timers tid til kamp..

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Edit: Håper på noe àla dette.

Reina

Johnson - Carra/Kyrgi - Skrtel - Insua

Masche - Gerrard

Kuyt - Benny - Babel

Torres

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Dere har jaggu ikke mange legender gitt. Poster jo de samme vidsa hver gang.

 

Nerd...

 

 

Men blir bra med kamp nå, ja, alt tilrettelagt for en forhåpentligvis underholdende match! :D

 

Men Babel folkens? Vær snill og forklar meg hvilke kvaliteter han har. Blir sår i stemmen når han spiller, skriker av frustrasjon hver gang han får ballen. Har seriøst ikke sett han gjøre noe som helst bra det siste året. Mulig han dribler en eller annen United spiller, men det holder ikke... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...