Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forholdsvis enig.

 

Men vi må reise jorda rundt omtrent da. Dessuten var vårt 4. seedede lag (wolfsburg) det vanskeligste man kunne få. Bortekamper mot CSKA Moskva og Bestiktas (gærne tyrkere) er heller ikke bare-bare. Jeg vil faktisk påstå at Liverpool fikk en enda litt lettere gruppe enn oss, selv om begge lagene skal ta seg vidrere ganske greit.

 

I år tror jeg minst et engelsk lag, om ikke to, ryker tidlig.

Lenke til kommentar

Om vi må (på død og liv) sammenligne hvem som fikk enklest gruppe så ''vinner'' nok

United med en megatynn hårstrå.

 

Lyon er bedre enn CSKA Moscow

Fiorentina er bedre enn Besiktas(besiktas er somregel slakt mot store lag i cl)

wolfburg er (sikkert) bedre enn Debrecen. Ikke at jeg har noe som helst snørring om Debrecen whatsoever.

Lenke til kommentar

Tror vi klarer Cl gruppa lett, Lyon har mistet en del av sine gode spillere. Greit, så er Toulalan og Lisandro litt skumle, angående førstnevnte hvorfor så ikke Benitez på ham engang? De to andre lagene burde være overkommelig, med mindre Debrecen tar oss RBK-Valencia style :p.

 

Angående Lyon, hvor i alle dager befinner Juninho seg for tiden? Er det Saudi-Arabia eller noe?

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
On 26 May 2009, Juninho announced that he would leave Lyon at the end of the season as a free agent. Lyon chairman Jean-Michel Aulas explained to the media that the club and Juninho agreed to cancel the last year of his contract. During the press conference, Juninho was sitting next to Aulas and left the press conference without saying a word.[6][7] On June 17th Juninho joined Al-Gharafa for 2.5 million euro on a two year contract, he took the number 5.

 

Usikker så jeg måtte finne frem Wikipedia og fant dette. Tolk selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...