Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, ikke noe stor kamp. Som jeg sa ved flere anledninger, alle kampene må vinnes.

Vi møtte et kompakt og godt organisert lag, uten særlige angreps kvaliteter. I tillegg er ikke akkurat vi i strålende form, men det ble 3 poeng.

Kuyt hadde en veldig god første omgang, og da ser jeg bort fra målet. Det var hyggelig og fortjent, fungerte ikke like bra i andre, men det var han ikke alene om.

Gerrard hadde vannvittig mange skudd, uten å være veldig nær kassa, litt uvanlig egentlig.

Hadde vi fått et mål eller 2 til, kunne det sikkert blitt de store sifferene noen nevnte på forhånd.

Reina med ny klasse redning, Babel var ikke håpløs når han kom innpå og Kuyt var god i første. Det er vell stort sett det posetive i denne kampen.

 

Mer fjas fra VG:

Før Dirk Kuyt gjorde den jobben alle forventet Liverpool skulle gjøre. Han ble noe uventet matchvinner, og sikret britene tre poeng.

Når er det uventet at Kuyt er matchvinner for Liverpool i en CL kamp?

Vg ser ikke mye fotball. Derimot var det kansje uventet at det bare ble 1-0, stetningen sa noe helt annet.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ingen stor kamp, men me gjorde i alle fall jobben !

 

 

Har det slått andre også at Gerrard byrjar å dra på åra ? Han er 29 år no, og det vil vel snart byrja å gå på ned med han vil eg tru. Orkar ikkje tanken på eit Liverpool utan Gerrard. Er jo ingen i heile verden som kan erstatta han, så den dagen han legg opp trur eg det kjem til å renna mange strie elver mot Anfield :(

Uansett får me gleda oss over at han har enno eit par år att, og at PL vert sikra innan den tid !

Lenke til kommentar

Skal herved aldri se på stream igjen. Makan til makkverk!

 

Ikke allverdens av en kamp,men 3 poeng i kassa er nok.

Kuyt med to nesten identiske mål på to kamper er jo alltids nice.

 

Ser noen snakker om Torres,og ja han har ikke spilt spesielt bra så langt,men likevell så kommer han til sjanser(og netter). Kommer nok til å spille seg til toppform om litt,spår to Torres-mål mot west ham.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Kuyt var god i første.

Synes Kuyt var god i andre også, vår desidert beste spiller i kveld. Målet hans var heller ingen selvfølge skulle gå inn. Han hadde jo to forsvarspillere foran seg som han måtte kjempe seg forbi for å komme først på returen. Slik kjemping blir man populær av! Riera derimot var god i første, men ble mer borte etterhvert.

 

Ellers en drittkamp. Virker nesten som om dem ikke gidder. Når vi får corner akkurat i det overtidstida er i ferd med å løpe ut, hvorfor ikke legge et innlegg og prøve på et mål til? Dommer hadde helt sikkert blåst av om vi ikke hadde fått mål, men for å unngå irritasjon er han snill og lar oss ta corneren. Men istedenfor å prøve på et mål til, blir det bare småspill ved cornerflagget som vi ikke har kontroll på, og det hele ender faktisk med at Debrecen får corner! For at ikke dommeren skal bli anklaget for å være "hjemmedommer" føler vel at han må la bortelaget få lov til å ta corneren sin også, før han blåser av. Greit nok, men hadde det blitt utligning der hadde jeg klikka. Fy søren så unødvendig, alt dette bare pga slurv og arroganse! Heldigvis gikk det jo bra denne gangen, men er det noe Liverpool burde ha lært til nå, er det at de IKKE må gi bort unødvendige cornere og frispark. Undervurdering og det å ikke ta lærdom av tidligere feil, lever tydeligvis fortsatt i beste velgående i Liverpool.

Lenke til kommentar

Holder på å jobbe med Dine11 og vil egentlig bare spørre om noen har lyst til å bidra med Liverpool? Trenger en til å sette full squad. Dette finner man gjerne ved å søke på "lag-navn wiki" på google og dermed bla litt ned så kommer hele squad-listen opp, og dermed sette det opp som vist under. :)

 

Quoter meg selv fra tråden:

 

Husk, det er veldig viktig at denne malen følges, for jeg skal ikke sitte å putte inn dette manuelt, det skal leses av et script før det automatisk settes inn i databasen:

 

Lag-navn | LAND
-----

DRAKTNR | Fornavn | Etternavn | Visningsnavn

 

Så hvis jeg f.eks. skulle lagt til United da, så ville det blitt slik:

 

Manchester United | ENG
-----

1 | Edwin | van der Sar | EvdS
2 | Gary | Neville | G. Neville

osv.

 

Og legg gjerne med en FM-facepack samt link til klubblogo i god oppløsning hvis du finner.

Lenke til kommentar

Liverpool FC | ENG
-----

1 | Diego | Cavalieri | Cavalieri
2 | Glen | Johnson | Johnson
4 | Alberto | Aquilani | Aquilani
5 | Daniel | Agger | Agger
8 | Steven | Gerrard | Gerrard
9 | Fernando | Torres | Torres
10 | Andriy | Voronin | Voronin
11 | Albert | Riera | Riera
12 | Fabio | Aurelio | Aurelio
15 | Yossi | Benayoun | Benayoun
16 | Sotirios | Kyrgiakos | Kyrgiakos
18 | Dirk | Kuyt | Kuyt
19 | Ryan | Babel | Babel
20 | Javier | Mascherano | Mascherano
21 | Lucas | Leiva | Lucas
22 | Emiliano | Insua | Insua
23 | Jamie | Carragher | Carragher
24 | David | N'Gog | N'Gog
25 | Jose | Reina | Reina
26 | Jay | Spearing | Spearing
27 | Philipp | Degen | Degen
28 | Damien | Plessis | Plessis
29 | Krisztian | Nemeth | Nemeth
30 | Charles | Itandje | Itandje
31 | Nabil | El Zhar | El Zhar
32 | Stephen | Darby | Darby
34 | Martin | Kelly | Kelly
35 | Ryan | Flynn | Flynn
36 | Steve | Irwin | Irwin
37 | Martin | Skrtel | Skrtel
38 | Andrea | Dossena | Dossena
39 | Nathan | Eccleston | Eccleston
40 | Daniel Sanchez | Ayala | Ayala
41 | Martin | Hansen | Hansen
42 | Peter | Gulacsi | Gulacsi
43 | Dean | Bouzanis | Bouzanis
44 | David | Martin | Martin
45 | Mikel San Jose | Dominguez | Dominguez
46 | David | Amoo | Amoo

 

LOGO:

 

liverpool-fc-crest.jpg

 

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...