Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Men han har uttalt at han ikke filmer, er en ærlig spiller og fotballen ikke trenger det.

Men når han ikke har nevnt det i en bok er det vel ikke gyldig. dumt av meg.

Han går hvertfall ikke ut offentlig og proklamerer hvor mye han misliker filmere, å nevner enkeltspillere.

 

Men hei, denne diskusjonen er litt gammel. Kan fortsatt bruke Diveard, så captain hypocrite kan godt utgå for min del.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei gitt, han går ut offentlig og sier han ikke filmer.

Det gjør saken mye bedre.

Hehe, vel jeg ser forskjellen mellom Rooney og Gerrard sine uttalelser samt deres handlinger. Uansett støtter jeg ikke noen av dem eller deres handlinger når det kommer til filming, å en diskusjon med deg er som alltid fåfengt. Å denne diskusjonen er gjort med mer saklige personer tidligere og havner som alltid i samme sporet.

Lenke til kommentar

Jeg mener objektivitet er den viktigste egenskapen når man diskuterer fotball, i hvertdall på et fora som dette. Ellers blir det bare påstand mot påstand, eller ektremt subjektive tolkninger av fakta.

 

Rooney og Gerrard er ca like ille når det kommer til filminga. Ingen er verstinger, men begge har sine svinn på skogen. De vil vinne for enhver pris og det innebærer iblant litt starfish og oscardives.

 

I motsettning til halvparten her inne, som hardnakket står på at Gerrard ikke filmer, men "faller litt billig" - klarer de fleste av oss i United tråden å innrømme at Rooney filmer i blant. Jeg har sett reprisene fra Arsenal kampen mange ganger og har etterhvert insett at det grenser til filming, selv om jeg ikke vil dra det så langt som å kalle det dirkete skuespill. Han blir tross alt tatt, i motsettning til et par ganger på den videoen.

Lenke til kommentar
I motsettning til halvparten her inne, som hardnakket står på at Gerrard ikke filmer, men "faller litt billig" - klarer de fleste av oss i United tråden å innrømme at Rooney filmer i blant.

Trodde det var omvendt.

 

halvparten vs de fleste av oss faktisk.

 

Av det jeg har ''regnet'' så har de fleste av oss her inne samme innrømmelser om Gerrard.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Morsomt, tror vi legger "gerrard the hypocrite" osv på hyllen nå.

Absolutt ikke? Bare fordi en av våre også har noen svinn er det fortsatt en sannhet at Gerrard har divet og helt sikkert kommer til å gjøre det igjen. Nå vet jeg ikke hvor disse sitatene fra Rooney er hentet, og siden du eller noen andre her noen gang har påpekt det på denne måten før antar jeg at heller ikke du har kilder på dette. Gerrard vs Rooney-saken er ikke like. Rooney er en stor spiller for Utd, og en alle fans elsker og ønsker er ærlig, men han er ikke kaptein hos United og han har heller ikke navngitt "verstingene" som Gerrard gjør i boken sin blant annet.

 

Begge spillerene vil blø for klubben sin og i de fleste situasjonene med både Gerrard og Rooney er det gjerne 0-1 og lite tid igjen. De ofrer ryktet for klubben, selv om de kanskje tar avstand fra filming. Vi er alle dobbeltmoralister i større eller mindre grad og man legger sjeldent merke til det før andre påpeker det.

 

Tror ikke dette kommer noe sted, og jeg hater ikke Gerrard noe mindre selv om jeg har sett en video hvor Rooney slenger seg, men poenget står. Gerrard filmer, Rooney filmer, og hundrevis av andre spillere gjør det også. Fotball kommer alltid til å ha sine skavanker, og før eller siden er det alltid noen som spiller stygt eller filmer uansett hvilket lag du holder med.

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5536050,00.html

og

http://www.manchesterunited-mad.co.uk/news...W&id=461553

 

"I have never intentionally tried to dive. There have been times when I've stayed on my feet and tried to shoot rather than going down. I don't think it is fair for players to dive and try and cheat the other team."

 

Gidder ikke lete mer, finner sikkert mer.

Uansett var poenget at man burde feie for egen dør før man kritiserer andre for noe man selv har spilllere som gjør.

 

Har ikke lest boka til Gerrard hvor han sier dette, er det kanskje et rykte funnet opp av en på united.no ...?

Lenke til kommentar
Gidder ikke lete mer, finner sikkert mer.

Uansett var poenget at man burde feie for egen dør før man kritiserer andre for noe man selv har spilllere som gjør.

Har ikke lest boka til Gerrard hvor han sier dette, er det kanskje et rykte funnet opp av en på united.no ...?

Hvis det var poenget burde du vel holdt kjeft i første omgang, ettersom kapteinen på laget du holder med er likeså (om ikke mer) hyklersk? Les posten min over da, jeg ser jo selv at Rooney filmer på klippene du postet, og det er ikke noe å diskutere på det. Begge gjør det, i større eller mindre grad. Det var et sitat i filmen du postet forresten. Uten kilde. Et sitat som godt kan være fra en journalist som spør han direkte om han liker filming. "Nei, jeg liker ikke filming.".

Ikke et dedikerte utsnitt i selvbiografien akkurat. Hvordan du kan si det siste jeg quotet skjønner jeg ikke engang. Rykte funnet opp av en på united.no? Tror du dette er et norskt fenomen eller?

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

''Liverpool FC and Standard Chartered Bank announced today they had agreed a four year deal for the bank to become the club's main sponsor - the largest commercial agreement in Liverpool's history.

The agreement, which starts in July 2010 and runs through to the end of the 2013-14 season, will see the bank's name and logo appear on the Liverpool shirt.''

 

Hele artikkel her->

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090914-0000.htm

 

Av det har lest kan dette være good news,men kommer til å savne Carslberg på drakta.

Cuz it's beer,and awesome.

Lenke til kommentar
Vel, mitt inntrykk er at mange her inne (Liverpool supportere) har tonet ned Gerrards filming og kalt det "falle billig"

 

Men som Hyrlen skrev - kommer vel neppe noen vei her uansett ;)

 

Sånn jeg har forstått det, så blir det ofte sett på litt sånn som dette:

Kontakt= falle lett: Her passer Gerrard inn enkelte ganger.

Ingen kontakt= filming

 

Hadde Gerrard spilt sånn som han spilte på Lørdag, så hadde det dive talket vert borte. Det viser jo også at det lønner seg å holde seg på beina. Han har falt litt for lett til tider. Dog har det i de aller fleste tilfellene der vert solid kontakt, men at han kunne ha klart og holdt seg på beina om han hadde prøvd.

Jeg forsvarer ikke falle lett/filming, og det irreterer meg for å gå for målsjansen er ofte bedre.

 

Gerrard fails, Shrek too.

 

Må jo være good newz ZU, 3 ganger inntektene. Kjenner ikke detaljene i avtalen da, men det er jo signert, så det er nok good shit ;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Sentimentalt sett er det trist for oss at Carlsberg forsvinner fra drakta, har jo omtrent blitt et symbol på Liverpool. Men dagens fotball er money og money only, så dette er en knalldeal for oss sånn sett. Vi får inn enormt mye mer penger på disse årene på avtalen, om vi nå får se de pengene sportslig sett er vel heller tvilsomt dog, de går vel til å betale renter ... Blir veldig uvant neste år når det kommer ny drakt med ny sponsor, men slik jeg ser logoen for denne banken så ser det ut til at det kommer til å se greit ut. Men man vil savne Carlsberg ja, definitivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...