Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Fuck yeh, endelig action.

Tipper Aurelio og Degen blir skada da. Med mindre degen allerede er skada. :p

 

Ser også på Kelly som bedre en San jose og Ayala. Nå har ikke jeg sett så kjempemye til noen av de, men i de få kampene har Kelly virka veldig trygg, og han holdt jo vel på å score i en kamp også? Var bare litt uheldig med mottaket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker vi om kampen i morra da?

 

Høyt press, stikkpassninger til kantene og slå ut i returrom tror jeg er oppskriften.

Sånn tror jeg laget blir:

 

Johnson-Skrtel-Carra-Insua

Kuyt-Bønna-Lucas-Aurelio

Gerrard

Torres

 

Mulig Bønna/Gerrard bytter plass, men det har jo egentlig ikke så mye å bety. Begge er overalt uansett.

 

Laget jeg ville hatt:

 

Johnsons-Carra-Skrtel-Insua

Bønna-Kuyt-Lucas-Aurelio

Gerrard

Torres

 

Har kommet fram til at Lucas bør starte i mangel på alternativ. Riera får ikke starte pga dårlig spill sist.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Blir konge med kamp nå ja. Først Burnley nå, så blir det CL kamp til uka, West Ham borte til helga og Leeds i CC på tirsdagen. Livet er herlig når man elsker fotball :D

 

Eneste som ikke er så positivt er at jeg har sykt mye skoleting som må gjøres. Men Burnley kampen skal selvsagt sees uansett og kanskje et par andre matcher ;)

Lenke til kommentar
Livet er herlig når man elsker fotball :D

Hell yeah!!

 

Skal se Liverpool - Burnley i mårra faktisk. Orker ikke se Shitty slå Arsenal og Cfc vinne komfortabelt over Stoke. Da ser jeg heller dere druse inn et par fine langskudd, for den kampen er det umulig at der avgir poeng i. Selv om de slo oss, er de bøtte dårlig. Vi var ekstremt tafatte i den matchen, samt hadde utur. Dessuten var det på bortebane.

 

Hadde gledet meg til denne kampen om jeg hadde vært LFC gutt. :)

Lenke til kommentar
Livet er herlig når man elsker fotball :D

Hell yeah!!

 

Skal se Liverpool - Burnley i mårra faktisk. Orker ikke se Shitty slå Arsenal og Cfc vinne komfortabelt over Stoke. Da ser jeg heller dere druse inn et par fine langskudd, for den kampen er det umulig at der avgir poeng i. Selv om de slo oss, er de bøtte dårlig. Vi var ekstremt tafatte i den matchen, samt hadde utur. Dessuten var det på bortebane.

 

Hadde gledet meg til denne kampen om jeg hadde vært LFC gutt. :)

 

Det blir gøy, ja. Vi bør gruse dem. Gir vi bort poeng mot Burnley kan vi bare stå over resten av kampene i ligaen. Ikke f*** om vi kan drite oss ut. Alt annet enn 3 poeng er skandale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...