Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
? Det er en stor forskjell, og det er mildt sagt herlig å se på fotball i HD.

Joda, Placebo-effekten blir veldig bra når den først inntrer :)

Placebo-effekten? For det første tror jeg ikke du helt er klar over hva det betyr. For det andre er det en enorm forskjell. Sett oppløsningen din fra 640x480 til 1280x800 f.eks. Men for all del, se gjerne fotball på en bilderørskjerm med analoge signaler for min del.

Lenke til kommentar
Placebo-effekten? For det første tror jeg ikke du helt er klar over hva det betyr. For det andre er det en enorm forskjell. Sett oppløsningen din fra 640x480 til 1280x800 f.eks. Men for all del, se gjerne fotball på en bilderørskjerm med analoge signaler for min del.

That's why i don't believe.

 

Nå er det omtrent ingen som kjører på de nevnte oppløsningene dine.

 

Ps: Så var min mening i all hovedsak gjeldende for Full Hd vs Hd, kom litt uklart frem.

Lenke til kommentar
Første jente på fotball-forumet ved siden av Moderatorer du. :)

Trukke jeg skal på Three Lions i morgen. Har masse prep work som må gjøres før Japan-turen jeg skal på.

 

PS: Nye TL-serveringsdama er smoking hawt og Liverpool-fan. :D

 

Tror nok at jeg tar turen til Three Lions i morgen hvis to andre treiginger orker å komme til byen.

Får si fra neste gang dere skal se kamp på TL :)

Lenke til kommentar
Serveringsdamer er ikke bra ZU, hvor skal man da se kamp om ting går skeis? :D

Jeg er godt i gang med å rote til noe selv, så dette vet jeg alt om :p

Three Lions har heldigvis to barer(en oppe og en nede)

Om alt går til helvete er det en helt lik (men dårligere) sporstbar rett over gata. ^^

 

Trondheim :cool:

 

Keeper'n til Debrecen ble skadet sist kamp,så de stiller med reservekeepere'n. Lukter storkallas

helt hit!

Lenke til kommentar
Placebo-effekten? For det første tror jeg ikke du helt er klar over hva det betyr. For det andre er det en enorm forskjell. Sett oppløsningen din fra 640x480 til 1280x800 f.eks. Men for all del, se gjerne fotball på en bilderørskjerm med analoge signaler for min del.

That's why i don't believe.

 

Nå er det omtrent ingen som kjører på de nevnte oppløsningene dine.

 

Ps: Så var min mening i all hovedsak gjeldende for Full Hd vs Hd, kom litt uklart frem.

Fordi du ikke vet hva Placebo betyr?

 

Nå var dette eksempel på hva du får fra vanlig Tv-bilde til HD, å eksempelt kunne du selv utføre på din egen pc.

 

Vel da er jeg fortsatt ikke enig med deg, jeg ser forskjell på 1080p og 720p. 1080i og 720p, vel her foretrekker jeg helt klart 720p på sport.

 

Men off-topic, Hyrlen out.

Lenke til kommentar
Fordi du ikke vet hva Placebo betyr?

 

Nå var dette eksempel på hva du får fra vanlig Tv-bilde til HD, å eksempelt kunne du selv utføre på din egen pc.

 

Vel da er jeg fortsatt ikke enig med deg, jeg ser forskjell på 1080p og 720p. 1080i og 720p, vel her foretrekker jeg helt klart 720p på sport.

 

Men off-topic, Hyrlen out.

Er det virkelig slik at du ønsker at jeg skal forklare dets betydning?

 

Nå vet ikke jeg om du er den bekjente Ola Nordmann'n i gata, for han ville aldri lagt merke til dette - Selv merker jeg også denne forskjellen, men den er for minimal til at jeg skal hyle etter det. Foretrekker også 720p selv, dog pga at jeg sitter å ser fra forskjellige vinkler.

Lenke til kommentar

Da er det kampdag igjenn. Tror vi stiller med samme lag som sist, jeg bommet bare med 1 spiller da, og det var Riera vs Aurelio.

Har noen rykninger i lille tåa som forteller at Rafa muligens drar noen småstunt med lagoppstillingen (Dossena etc) i dag, vi får se.

Kansje Aurelio får prøve seg i dag, men Riera har vist klaget på lite spilletid, så det er ikke sikkert.

Uansett fortrekker jeg Insua fremfor noen på venstre back.

 

Håper vi tar frem et sterkt lag og dreper dette tidlig, men kampen må vinnes og de vil nok kjempe med nebb og klør.

 

Det posetive så langt er at vi scorer masse mål, dette slet vi lenge med i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...