Van Der Linde Skrevet 28. april Skrevet 28. april Fra i kveld boikottes YNTA. Når nesten all ære for ligagullet gis til en som sluttet for snart et år siden så gidder jeg ikke å gi dem av min tid. Ja Klopp leverte et godt lag til Slot. Men dette er Arne Slot sin fortjeneste. For det er ingen selvfølge at det ville gå så bra.
Cappo Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Hvis det er tilfellet, så er det dårlig greier. Ja, det var en grei tropp Klopp etterlot seg. Men husk at Gravenberch knapt fikk spilletid under Klopp. Denne sesongen har han vært en av de viktigste spillerne i laget på midtbanen sammen med Mac Allister. Laget er også mye bedre defensivt enn under Klopp. Samtidig som laget fortsatt kan kontre så det lukter brent. De har rett og slett blitt løftet enda et hakk opp av Slot. Og så bør Michael Edwards og apparatet i Liverpool ha mye skryt for å finne en manager som ga minst mulig omveldninger når det kommer til spillestil. Noe som ga laget et mye bedre utgangspunkt enn lag som bytter mellom managere med veldig forskjellig stil. Det har også gitt Slot god tid (en hel sesong faktisk) til å evaluere troppen og eventuelt hvor han ønsker å forsterke foran neste sesong. Altså ingen panikk kjøp som en kan se tendenser til i enkelte andre klubber. Folk kritiserte klubben for ikke å handle foran sesongen. Men det er nå en gang sånn at denne klubben tar avgjørelser som er veloverveide og godt begrunnede, i motsetning til diverse annet vi har sett i Premier League denne sesongen. Og en kan vel egentlig ikke klage når klubben gang på gang ser ut til å treffe på disse avgjørelsene. Endret 29. april av Cappo 2
KANE2009 Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai @LatiasMulig at en av oss andre kan få førstepost så vi kan endre tittel? @AllFather har ikke vært på på snart et år...
Cappo Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Er overhode ingen overraskelse. "Alle" har jo visst dette ganske lenge. Han hadde jo forlenget lenge før Salah og Van Dijk om han ble. Blir spennende og se hvordan Real Madrid løser dette. De hadde en god balanse i laget, men med signeringen av Mbappe og Alexander-Arnold så har det blitt en veldig overvekt på det offensive. Synd at han velger å dra. Får håpe vi finner et nytt høyreback talent.
Whiteshit Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai En snakka jo om Kerkez på Bournemouth (mange om beinet der), men han er vel venstre. Litt spent på denne handlelista i sommar. Korleis Slot og det nykomponerte overgangsteamet skal koke ihop gode overganger. Eg forventer ingen superstarsignings, men det trengs meir dekning, og spesielt bak imo. Kanskje offensivt og om Nunez skulle ryke.
KANE2009 Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Er vel bare å bli kvitt Nunez. Liker fyren og han har et rått talent men hjelper liksom ikke når han bommer på åpent mål og sliter med å skjønne offside-regelen.
oOF Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Nunez blir altfor lett påvirket av omgivelsene. Om salah bommer på 10 sjanser, fortsetter han å prøve uansett og lykkes veldig bra likevel. Nunez blir satt ut av å bomme på ett skudd. Han er dessvere veldig svak mentalt og en som ikke er en smart spiller. Synd, jeg skulle gjerne sett at han ble en suksess, men det er ingenting som tyder på at han klarer å få ut potensialet i Liverpool. Og jeg vil veldig gjerne like han!
leifeinar Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Hadde egentlig trua på at Arne skulle klare og snu hodet på Nunez. Men han kommer desverre til å dra og spille veldig bra de kommende årene.
Cappo Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai På sitt beste så er Nunez en helt fantastisk spiller. Han får det vanskelige til å se latterlig lett ut. Samtidig som han til våre store frustrasjon får enkle ting til å se vanskelig ut. Det er også frustrerende at han er så mye mer klinisk på landslaget. Jeg skulle ønske han fikk ut potensialet sitt i Liverpool, men det ser ikke ut til å skje. Ser også ut som han har sjekket helt ut mentalt etter alle Saudi ryktene i januar og etterkant.
leifeinar Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Ser ikke helt hva man skal vinne på ved å bruke 150mill på Florian Wirtz?
Cappo Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai leifeinar skrev (16 minutter siden): Ser ikke helt hva man skal vinne på ved å bruke 150mill på Florian Wirtz? Premier League og Champions League? 😛 Men fra spøk til alvor. Det er en sum jeg ikke trodde klubben var villig til å strekke seg til. De vet nok hva de gjør, selv om det er fryktelig mye penger og det kanskje er andre posisjoner som brenner mer enn midtbanen når det gjelder forsterkninger. Samtidig så kan de nok få inn en del penger for å dekke opp for andre investeringer som backene, Frimpong og mest sannsynligvis Kerkez og en angriper. Jeg vil tro at Nunez nok er på vei bort og det kan muligens Diaz være også om Barcelona legger et feit bud på bordet. Leste at Guardiola ønsker jo å slanke troppen sin og heller bruke unggutter om de skulle få skader.
leifeinar Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Vi har jo en ung og muligens ligaens beste midtbane, og med sterke reserver ved skader. Siden han er Off midtbaner er det mulig Arne ser en potensiell angriper i han. Vi får se, har jo erfart at det er fornuftige fols som styrer i Liverpool nå om dagen
Whiteshit Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Eg trur han har tenkt å bruke han som en nummer 9 ja. Tenk en slags ny Bobby, som er mykje med i buildup og som speler våre kanter gode. Husker godt Mane og Salah når Bobby var i rolla. Han jobba sokkane av seg, samtidig som han spelte dei to andre gode. Prisen er nok det den er for en proven player i den alderen. Er ikkje noke verre det der enn ka VVD var for noken år sidan imo. Leverer han i 5+ år så er det jo verdt det, sjøl om det er sjukt med penger og egentlig ikkje heilt liverpool sin MO. (joda, eg veit vi har gått utanfor det noken ganger med Allison og VVD og sånt, men vanligvis =) )
Cappo Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Et kjempepluss med Frimpong er at han regnes som 'homegrown'. Jeg visste at Real Madrid var desperate, men at de er så desperate at det betaler Liverpool vanvittige £8.4m + juni-lønna for at de skal slippe Alexander-Arnold 1 måned tidligere er helt sprøtt. På en annen side så tjener de vel det lett inn igjen om de vinner VM for klubblag. Uansett, fantastiske forhandlinger av de som styrer i Liverpool. 1
KANE2009 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Cappo skrev (På 30.5.2025 den 19.47): Uansett, fantastiske forhandlinger av de som styrer i Liverpool. Intet nytt 😝
KANE2009 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Whiteshit skrev (På 28.4.2025 den 10.21): Arne's Slotmachine ekje det det fansen seier ? 😃 Likte denne men får dessverre hverken tak i mod eller AllFather.
KANE2009 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Har fått tak i forumansvarlig som har sagt han skal endre trådtittel for oss 🥰 Får dessverre ikke til at noen kan ta over førstepost men vi kan vel bare la info som står der være? Endret 11 timer siden av KANE2009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå