Tunky Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Vil seg ikke for Benteke Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Blir nok mange mål med Skrtel på banen Det ble 2. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Vil seg ikke for Benteke Fikk seg hvertfall en assist, og kunne lett hatt mer, Couthino bommet på åpent mål etter en flott pasning f.eks. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Solid seier idag, med B preget lag Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Vil seg ikke for Benteke Hadde (flere) dårlige streams i dag så noen får korriger... Men før første målet (som jeg ikke fikk med meg) talte jeg at Benteke hadde ball 4 ganger. Blir ikke mange mål av slikt... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Vil seg ikke for Benteke Hadde (flere) dårlige streams i dag så noen får korriger... Men før første målet (som jeg ikke fikk med meg) talte jeg at Benteke hadde ball 4 ganger. Blir ikke mange mål av slikt... Benteke var da livlig, og hadde ballen mer enn 4 ganger før første målet, og generelt i kampen så vant han nesten alt av dueller, skapte sjanser med sitt nærvær, men ja mangler selvtillitten foran mål(burde jo hatt minst ett mål på slutten der) men synes ihvertfall det var mer positivt fra hans side. Viser at vi også har en plan b. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Nye drakta ble akkurat lansert (offisielt) på LFC TV. Den ser helt ok ut. Er ikke blodfan, mest på grunn av kragen. Ellers fin drakt. Keeperdrakta er også pen. Endret 9. mai 2016 av Knewt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Få Adidas tilbake asap. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mer om draktene. Har ikke kjøpt en hjemmedrakt siden den siste fra Carlsberg. Edit: Etter en liten kjapp sjekk i skapet fant jeg ut at jeg hadde første hjemme- og bortedrakt av Standard Chartered Endret 9. mai 2016 av Nettels Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Litt Spania anno 2010 ? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Hva er greia med to versjoner av drakta? Er en "elite"-versjon til 999. Eller, greia er vel å skvise ut enda mer penger av folk. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Få Adidas tilbake asap. Det var en helt annen kvalitet på draktene med Adidas. Warrior var jo helt elendig kvalitet. Virker som at NB er litt bedre. Nei, få Adidas tilbake. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Hva er greia med to versjoner av drakta? Er en "elite"-versjon til 999. Eller, greia er vel å skvise ut enda mer penger av folk. Autentisk versjon antar jeg. De billigere er replica og ikke laget av nøyaktig samme materialer. De autentiske er vanligvis bittelitt lettere og har bedre pusteevne. Letteste måten å se forskjell på er at replica-drakter som oftest er løsere enn autentiske. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Kvaliteten i stoffet er mye bedre i replica drakt. Føles bedre også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2016 Kamptråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723446 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Hører kommentatoren og leser på VG Live og Liverpool.no Live dekningen at Benteke scorer etter en innlegg fra Ojo. Men er det egentlig et innlegg? Syns det ser ut som et forbaska frekt skudd jeg og at det bare er en god redning fra Begovic som hindrer Ojo mål. Noen andre som er av samme oppfatning? Endret 11. mai 2016 av Cappo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2016 Syns det så ut som et innlegg fra der jeg gløttet hallveis på kampen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg oppfatter det som et innlegg. Syns egentlig ikke det er noe å lure på. https://streamable.com/mw0h Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Heller 95% mot innlegg selv. Forøvrig utrolig dårlig håndtert av Begovic på akkurat den situasjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå