Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva annet skal vi liksom satse på neste sesong? Vi har jo ikke noe europacup spill. Kun to nasjonale cuper og ligaen.

 

Vi var jo regel ræva i andre omgang og tapte ganske fortjent. Hvor er innsatsen vi viste mot Dortmund? Totalt fraværende i denne kampen i hvert fall og jeg tipper Klopp er fullstendig rasende og har mest lyst til å sparke alle spillerne. :p

 

Sevilla vant kampen på midten. Håper Klopp gir dem en overhøvling i garderoben for dette var skralt.

 

 

Klopp må ta sin del av skylda. Hvorfor tar han ut Firmino? Han hadde i det minst gjort mye bra.

Hvorfor bytter han ikke inn Henderson for Coutinho? Coutinho som ikke gjorde NOE SOM HELST denne kampen.

Jeg ville byttet ut Lallana for Allen, Coutinho for Henderson og på slutten Origi for Toure.

 

Benteke gjorde ingen verdens ting og var bare et vandrende frispark imot.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var definisjonen på choke. Taklet ikke presset ved å spille i en finale, enkelt og greit.

 

Litt bittert mtp vi kunne ledet ganske kraftig hvis vi hadde vært litt heldigere ift straffer og offsidemål i første omgang, men de kan faen bare skylde på seg selv. Spesielt Moreno og Coutinho hadde ingenting utpå banen å gjøre.

Lenke til kommentar

Latterlig å skylde på straffene vi ikke fikk. Dette skyldes ene og alene en kollektiv kollaps. Vi ledet til pause, straffer eller ikke straffer.

Latterlig og si det skyldes ene og alene kollektiv kollaps, klart to straffer hadde gjort at kampbildet i andre hadde vært totalt annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En annen kjedelig ting er jo at attraktiviteten til Liverpool til en skikkelig nosedive igjen når vi sitter her fullstendig uten europaspill.

 

Ja, vi var i finalen i Europa League, det er forsåvidt godt gjort det. Men hva har vi igjen for det? Absolutt ingen verdens ting.

Tapende lag skulle fått en plass i kvalifiseringen til Europa League syns jeg. :p

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med GnilreG, ting kunne sett veldig annerledes ut hvis det hadde stått 2 eller 3 - 0 til pause hvis vi hadde fått de to straffene. Men var helt tragisk å gå ut i andre omgang og choke helt, bli pissa på i 45 min. Sevilla vant fortjent.

 

Moreno viser fortsatt at han er stor grunn til at Pool slipper inn mål. Jeg sier igjen som før; selg han og få inn ny ventreback.

 

Carra er enig.

https://twitter.com/DoTheSturridge/status/733037002384379904/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

 

 

Lenke til kommentar

Det må i såfall bli et ganske uskrevent blad eller en som spiller på et middels lag i en dårligere liga.

Og da er det plutselig ikke veldig mange gode venstrebackene ledig.

For vi har ikke mye å lokke med når det kommer til spillere som spiller for lag som har jevnlig europaspill.

 

Hva skal vi egentlig med en venstreback? Bare bruk Gomez. Han var kanskje ganske skrap offensivt, men han var rågod defensivt.

Og er det ikke det vi vil ha da? En som er rågod defensivt? En skulle jo tro at en har nok offensiv kraft i resten av laget at en har råd til å ha en fullstendig defensivt anlagt venstreback.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...