Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vil seg ikke for Benteke

 

Hadde (flere) dårlige streams i dag så noen får korriger... Men før første målet (som jeg ikke fikk med meg) talte jeg at Benteke hadde ball 4 ganger. Blir ikke mange mål av slikt...

 

Benteke var da livlig, og hadde ballen mer enn 4 ganger før første målet, og generelt i kampen så vant han nesten alt av dueller, skapte sjanser med sitt nærvær, men ja mangler selvtillitten foran mål(burde jo hatt minst ett mål på slutten der) men synes ihvertfall det var mer positivt fra hans side. Viser at vi også har en plan b.

Lenke til kommentar

Helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mer om draktene. Har ikke kjøpt en hjemmedrakt siden den siste fra Carlsberg.

 

Edit: Etter en liten kjapp sjekk i skapet fant jeg ut at jeg hadde første hjemme- og bortedrakt av Standard Chartered :p

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Hva er greia med to versjoner av drakta? Er en "elite"-versjon til 999. Eller, greia er vel å skvise ut enda mer penger av folk.

Autentisk versjon antar jeg. De billigere er replica og ikke laget av nøyaktig samme materialer. De autentiske er vanligvis bittelitt lettere og har bedre pusteevne.

Letteste måten å se forskjell på er at replica-drakter som oftest er løsere enn autentiske.

Lenke til kommentar

Hører kommentatoren og leser på VG Live og Liverpool.no Live dekningen at Benteke scorer etter en innlegg fra Ojo.

Men er det egentlig et innlegg? Syns det ser ut som et forbaska frekt skudd jeg og at det bare er en god redning fra Begovic som hindrer Ojo mål.

 

Noen andre som er av samme oppfatning?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...