Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste er at det ble mål ut av det. Benteke med to mål og en målgivende de siste tre kampene. Kan være en god joker å ha på onsdagens finalelag.

 

Benteke seiler opp med 8 ligamål, et mindre enn sturridge og Coutinho og to mindre enn vår pl-topscorer firmino. Var veldig få mål frem til Klopp fikk opp dampen på laget i desember -januar, blir spennende å se neste sesong.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Fra den vinklen der så ser det ut som et innlegg, men når jeg så på reprisen på TV2 Sport Premium, så syns jeg det så litt ut som et skudd fra den andre vinklen. Men kanskje det er den andre vinklen som lyver litt.

 

Men mål er mål og vi kan skrive opp en ny assist for Ojo. :)

 

Noen som tror vi får se Canos på søndagen? Klopp har jo hintet at han sterkt vurderer å ta han ut til kamptroppen.

Andre talenter som er tilbake fra lån som kan fortjene en startplass eller en plass på benken?

 

Hadde vært artig om Ings fikk noen minutter forøvrig.

Lenke til kommentar
HENTER ERNÆRINGSFYSIOLOG FRA TYSKLAND Mona Nemmer i Bayern München har takket ja til å bli en del av Liverpools støtteapparat i sommer.

Marius Rabben // @m_rabbenTorsdag 12.05.2016 kl.23:52

 

I april ble det kjent at de røde sikret seg en fysisk trener fra Bayern München, Andreas Kornmayer, foran neste sesong. Nå har Mona Nemmer fra samme klubb akseptert et tilbud fra Jürgen Klopp, melder The Guardian.

Nemmer anses ifølge avisen som en av Tysklands fremste ernæringsfysiologer i eliteidretten. Hun kom til Bayern München i 2013 etter fem år hos det tyske fotballforbundet, hvor hun også jobbet med landslaget.

Bayern Münchens kommende manager Carlo Ancelotti skal være «rasende for å ha mistet et så viktig medlem av støtteapparatet», skriver Daily Telegraph.

Det forventes at hun slutter seg til Liverpool for sommerens sesongoppkjøring, der Klopp har planlagt et beinhardt treningsregime – blant annet med tre øker om dagen – for å styrke spillernes fysiske form til neste sesong.

Les også: KLOPP: – VI HAR EN SPESIELL PLAN FOR SPILLERNE

 

 

 
Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Nei altså, eg har ikkje googla noke som helst. Men tre økter kvar einaste dag høyres ut som et blodhardt treningsopplegg.

 

Klart om to av dei er Yoga blir det ikkje det samme, men det har eg mine tvil om. =)

 

Det er jobben deres. De får de akseptere. Jeg har mistenkt Liverpool-spillerne for å være for dårlig trent før og syns det er bra at det planlegges blodslit for spillerne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...