indahla Skrevet 16. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper han kommer tilbake snart.Ikke når han kommer med slike uttalelser:http://www.espn.co.uk/football/sport/story/355935.html Seff er det sant, men sånt sier man likevel ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Mekka kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1633501 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Om jeg fikk valget mellom Suarez kom tilbake og vi vant serien eller at vi heller stabiliserte oss i topp fire og ikke vant på x antall år til, så hadde jeg valgt det siste. Jeg er gammel nok til å huske tiden hvor Liverpool vant alt hele tiden, og det var kjekt men ikke noe min interesse for fotballen eller klubben er avhengig av. Det er rett og slett for mye støy med han og jeg har brukt alt for mye tid og energi på å forsvare han. Heller en ung spennende tropp som må kjempe hardt for å komme i toppen med underholdene fotball en et lag fylt med verdensstjerner som bare lager støy. Da hadde jeg heller heia på enkeltw lag i Spania.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 http://www.liverpool.no/Nyheter/-New-Balance-overtar-neste-sesong.aspx Ny logo på hjemmedrakten neste sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er gammel nok til å huske tiden hvor Liverpool vant alt hele tiden 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er gammel nok til å huske tiden hvor Liverpool vant alt hele tiden Nærmer seg vel de 50 da? 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Studge skadet, igjen. Fy faen! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 2-4 uker til ... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Skulle tro at han hadde et opphold på treningssenteret til Arsenal. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 Kanskje dere heller skulle kjøpt Southamptons liste med overgangsmål for sommeren istedenfor halve laget deres? Hadde sikkert vært mye rimeligere 9 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 Kanskje dere heller skulle kjøpt Southamptons liste med overgangsmål for sommeren istedenfor halve laget deres? Hadde sikkert vært mye rimeligereHa ha ha... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt av et lag vi holder med på hva, blir nok ikke over 40år om kampene forsetter slik Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Fun fact: 2 seire på rad i PL. Helt vilt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt av et lag vi holder med på hva, blir nok ikke over 40år om kampene forsetter slikJeg forsøkte først å bytte batterier på pace maker'n men det holdt ikke så jeg måtte bytte hele dritten.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Lol. Morsom 2.omgang. Men noe av det aller værste jeg har sett fra Liverpool. Lange baller mot Balotelli/Sterling(wtf), null bevegelse, ræva pasningsspill, ingen innsats (bortsett fra Hendo)... Helt forferdelig. Blir komikveld mot Ronaldo&co. Balotelli er forresten bare å gi bort til noen som vil ha skrotet. Uinspirert, lat, ræva med ball, ræva uten ball, you name it. Hvordan skal dette gå uten Daniel så lenge, hjeeeeeeelp. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt av et lag vi holder med på hva, blir nok ikke over 40år om kampene forsetter slik Pyse. Har feiret 30års jubileum forlengst! Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Kan bytte ut forsvaret med en fin sil. Den slipper inn færre mål hvert fall. Endret 19. oktober 2014 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Liverpool - Real: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1633954 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Flott med resultatene denne runden egentlig. Arsenal, Tottenham og United går på uventet poengtap og Liverpool er nå ''kun'' 3poeng unna 3.plass. Neste helg venter hjemmekamp mot Hull, nå skal ikke jeg påstå at Liverpool vinner den lett(dog de skal det på papiret) slik som vi spiller for tiden, men OM Liverpool viser det vi tidvis viste mot Wba og glimtvis mot QPR så kan vi rykke litt ifra da United taper(antageligvis) mot Chelsea neste runde og West ham møter city. Southampton har dog hjemmekamp mot Stoke, så en mulig a poeng med 3.plassen er litt for søkt, men 4.plassen kan tilhøre Liverpool etter helgen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Og det er ganske spesielt sånn som vi har levert. Flisespikk, men at City slå Tottenhottene var vell ikke så overraskende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå