Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle egentlig lest effektivt til eksamen før kveldens kamp, men endte opp med å søke etter Liverpool-billetter i stedet. :p Jeg så Liverpool hjemme mot Spurs i fjor, og det var en stor suksess (snudde kampen til 3-2, utrolig kamp). Nå har jeg/vi lyst til å se en bortekamp, og helst uten en fordyrende pakke hvor vi har begrenset valg av hotell. Jeg har funnet http://www.ticketmaster.co.uk. Vet dere om noen andre nettsider? Kan det være lurt å få noen United-supportere til å ordne billetter til United-Liverpool (gitt at de får kjøpt billetter til nøytrale seksjoner naturligvis)?

Lenke til kommentar

Veddet 200,- (symbolsk) med LFC-roomaten min at Aguero tar hjem årets toppscorertittelt og at Suarez oppskriftmessig kommer til å spille elendig mot alle lag som ligger over halvveis på tabellen. Suarez' 14 av 15 mål har jo kommet mot 7 av de nederste lagene i PL. Impressive.

 

Hvordan kommer dette veddemålet til å gå? Kommer Liverpool til å fortsette tørken på ligatitler? Sovjetunionen fantes sist gang LFC vant ligaen, for å sette det litt i perspektiv.

2.mål og 3 assist.

Du tapte, som teknisk sett gjør deg til en taper.

 

Men takk for at du kom innom. :)

Endret av Danielzu
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...