Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Fulham lo vel hele veien til banken tenker jeg. Godt salg av dem og et dårlig kjøp av oss.

 

Må ikke glemme første halve sesongen hans nå. Umulig å vite om sånne ting.

But still... Godt salg av dem og dårlig kjøp av oss.

 

Cantonas mål husker jeg som om det var i går. En av de feteste matchen fra den tiden (96/97 sesongen) var kampen på sellhurts park, der Cantona putta en deilig en i krysset og Beckham ble verdenskjent med langskuddet fra midtbanen. 7 eller 8-1 (?) seieren over Notthingham med 4 mål av Ole Gunnar på drøye 15 minutter er også ganske fresh. Pluss at vi alltid vant over liverpool :)

Lenke til kommentar

Eller Juventus for den saks skyld :)

 

Usikker på hva som fryktes mest av Liverpool og Inter, vi tapte jo 2-3 mot Inter i sesonginledningen i år, så er nok en hard motstander.

 

Liverpool spiller liksom 30% bedre når de er ute i Europa av en eller annen grunn, samme hvem de møter.

Lenke til kommentar
Saha trener igjen - enn så lenge.

 

Håper Pool går på en smell i kvell' :D

 

Goscinny ;)

Da er vi 2 :D hehe

Hvorfor det? United suger jo mot Italienske lag, så jeg ser helst at de ryker raskest mulig ut. Liverpool slår vi da alltids.

Om vi møter Inter eller Liverpool er poteto-potato for meg. Kommer aldri til å håpe at Liverpool vinner, nærmest uansett. med mindre vi vinner ligagull elns som de skulle vinne da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...