Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er ganske rart om Liverpool-fans ikke bruker ligaformen til sin fordel, for tiden. For den er jo strålende.

Ikke for å rakke ned på noe, men det er jo ikke akkurat formlagene i Premier League dere har slått de fire siste.

 

Uansett, Liverpool slår 10mann. Liverpool går videre på rutine å at Inter mangler akkurat det utrolig nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kortet i den første kampen var billig, det i går var korrekt.

 

Lucas hadde også knotter i går. Det røde i første kampen var hvertfall ikke korrekt, men den diskusjonen gidder jeg ikke å ta igjen.

Det første gule til Burdisso i går kom etter at han slang opp en fot når han lå på bakken og felte Kuyt - gult for ren sabotasje. Det andre gule når han gikk inn med høy fot og felte Lucas, som heldigvis ikke fikk knottene hans rett i siden, men bare beinet. Gult for forefullt spill. Vil rette en liten "well done" til Øvrebø for at han maktet å følge reglene. Veldig mange hadde latt den andre gå fordi det "bare" var farefullt spill og satt lista mye høyere siden spilleren hadde gult fra før, men Øvrebø dømmer som man egentlig skal gjøre - som om spilleren ikke hadde gult fra før. Og det på deres hjemmebane med en liten heksegryte av italienske fans rundt seg. Bemerkelsesverdig. Kan også ta med at han stort sett hadde stor og god kontroll på kampen i går ellers også, og gjorde en bra jobb. Mange gule, men han la lista høyt og var i det minste rimelig konsekvent, og det er det viktigste.

 

Materazzis røde har vi kommentert før, og jeg er enig i at det er veldig strengt. Jeg synes ikke det første gule kortet hans er noe. Det er dytting og skulder mot skulder der, og kanskje et frispark, men ikke gult, det får han for navnet sitt og fordi dommeren vil sette seg i respekt. Det andre gule hans er soleklart, og selv om man kan si at siden det gule var strengt så er det røde feil, noe som også for så vidt stemmer, så må man vel også se litt på Materazzi som gjør noe så dumt som å ta tak i skulderen til Torres, dra ham bakover og så be om et gult kort til når han allerede har kort. Ikke akkurat smart spill det heller.

 

begge kampene med billig rødt kort, jaja

Takk for den. :D

 

3-0 sammenlagt, et solid Liverpool-lag som i første kamp spiller godt mot italienerne og til slutt bryter ned forsvaret deres, og i andre kamp kontrollerer inn en sammenlagtseier og dere greier bare fokusere på flaks og dommere som vanlig. :D

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som har skrevet at det var ufortjent sådan. Helt fortjent imo anyways. Men at dere har marginene på deres side, kan du ikke stikke under en stol. Forøvrig artig lesning at Gerrard og co ikke bryr seg om hvem de møter i neste runde. At dere plutselig etter et par seiere er "verdens beste" igjen, morer meg. Håper så inderlig at dere møter oss for da er det slutt på morroa. punktumfinale.

 

Virker jo som du stortrives i United tråden, Hewitt :!: Flere innlegg den siste tiden

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Hvorfor skal Gerrard bry seg om vi møter? Må jo slå de beste for å vinne uansett, dessuten slår vi jo alltid de som er antatt bedre enn oss. :) For øvrig håper jeg også at vi møter dere, det hadde vært drømmen, men vi får vel alle marginer og dommere med oss da også. ;)

 

Det har vært noen fine diskusjoner her den siste tiden som jeg trives å delta i, og det er herlig. Da er jeg alltid med. Men jeg gidder ikke henge rundt her for å mobbe dere når dere taper, eller fortelle dere hvor heldige dere er hver gang dere vinner en kamp. ;)

 

Edit:

Den var til The Game, og til NightKeeper: "Skulle bare mangle", ja. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Kan også ta med at han stort sett hadde stor og god kontroll på kampen i går ellers også, og gjorde en bra jobb. Mange gule, men han la lista høyt og var i det minste rimelig konsekvent, og det er det viktigste.

Nå driter jeg jo litt i om det var flaks eller ikke om Liverpool gikk videre, det var udyktig av Inter. Som spilte strålende fotball i 1.omgang igår, å det var med en litt bitter ettersmak at jeg gledet meg over at Engelsk fotball et nytt år beviser at de er best. Jeg mener Inter er et klart bedre lag enn Liverpool, men har begge kamper en spillere som ødelegger for dem. Samt noe uflaks at Kuyt faktisk traff kula på det første målet mot, jeg lo faktisk høyt når jeg så Kuyt sto der. Før så ballen havne usannsynlig nok i mål vel og merke.

 

Men over til det jeg Quoter. Er det viktigst at han er konsekvent, eller at dommere generelt dømmer noenlunde likt? Skal man dømme annerledes en kvartfinale i CL, enn en kamp på Alfheim?

 

@Movieheart, du tenker på den med Sigur ros - hoppìpolla. Er helt fantastisk

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...