Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært mest "leser" og lite "skriver" i denne tråden.

Har ingenting imot sammenligninger osv. Men dette er vel i hovedsak en tråd for unitedfans?

Visst ikke det er det, så tror jeg at jeg har havnet feil.

For sånne diskusjoner, hadde det ikke vært mer passende med: "Generell diskusjon om Engelsk fotball?" Eller noko i den dur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Selvfølgelig er tråden hovedsakelig for United-fans, men andre supportere må også få lov til å komme med input, spesielt i en diskusjon som angår deres lag. Det er ingen regler som sier at denne tråden skal være reservert United-supportere, men andre supportere har selvsagt ikke lov å poste hit kun for å provosere. Men det er slikt som står i retningslinjene (og de kan dere jo selvsagt).

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er tråden hovedsakelig for United-fans, men andre supportere må også få lov til å komme med input, spesielt i en diskusjon som angår deres lag. Det er ingen regler som sier at denne tråden skal være reservert United-supportere, men andre supportere har selvsagt ikke lov å poste hit kun for å provosere. Men det er slikt som står i retningslinjene (og de kan dere jo selvsagt).

Selvfølgelig kan dere komme med deres meninger. Men du er en av de få jeg har sett i denne tråden, av ikke united-fans, som faktisk kan komme med fornuftige innspill.

EDIT:

Ooh, ei venninne som kaller seg Manchester United fan trodde "The Red Devils" var Liverpool.

 

Et ord: burn!

Er vel meget gale uansett vei.

Ikkje mykje oppdatert hu der.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Jeg er også enig i at trådene bør være åpne for alle, og jeg ønsker Man Utd-folk hjertelig velkommen i vår tråd også, og det sier jeg hver gang diskusjonene om dette kommer. Men jeg har ingenting til overs for de som bare er her for å tulle, da det gir meg jævlig lite å lese 5 sider med suppe hver dag. Kall meg gjerne moralpoliti, men jeg er langt ifra den eneste her som ønsker å holde et noenlunde nivå på postene, selv i denne delen av forumet. Ikke dermed sagt at alt må være konstruktivt, saklig og at det ikke er rom for noe rivalisering, men det er bare det at det som ofte foregår her, spesielt i Liverpool-tråden, ikke har noe med rivalisering, eller fotball for den saks skyld, å gjøre. Men jeg kan glede dere med at jeg gir mer og mer opp å prøve, for det jeg sier har ingen innvirkning på de som uansett bare er innstilt på å skape så mye tull de kan.

Lenke til kommentar
Ooh, ei venninne som kaller seg Manchester United fan trodde "The Red Devils" var Liverpool.

 

Et ord: burn!

 

Venninne=Jente=Forklarer saken.

 

Og viss du kaller det BUUUUUUURN så betyr vel det at du liker navnet The Red Devils da,ergo er du litt sjalu,ergo BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!!! :w00t:

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Jeg er også enig i at trådene bør være åpne for alle, og jeg ønsker Man Utd-folk hjertelig velkommen i vår tråd også, og det sier jeg hver gang diskusjonene om dette kommer. Men jeg har ingenting til overs for de som bare er her for å tulle, da det gir meg jævlig lite å lese 5 sider med suppe hver dag. Kall meg gjerne moralpoliti, men jeg er langt ifra den eneste her som ønsker å holde et noenlunde nivå på postene, selv i denne delen av forumet. Ikke dermed sagt at alt må være konstruktivt, saklig og at det ikke er rom for noe rivalisering, men det er bare det at det som ofte foregår her, spesielt i Liverpool-tråden, ikke har noe med rivalisering, eller fotball for den saks skyld, å gjøre. Men jeg kan glede dere med at jeg gir mer og mer opp å prøve, for det jeg sier har ingen innvirkning på de som uansett bare er innstilt på å skape så mye tull de kan.

Eneste som kan gjøre noe med det er Moderatorer. Kan ikke si jeg misunner de det. Men utstrakt bruk av advarsler og sånn kunne kanskje hjulpet.?

Men ut i fra topic så har jeg tolket det som om at jeg kan diskutere Manchester United med Manchester United supportere. For da slepper jeg hele tiden å måtte argumentere på hvorfor United faktisk har vært bedre enn alle andre Engelske lag de siste 20 årene. Med visse unntak.

De har blitt hardere utfordret de siste årene.

Lenke til kommentar

Du kan jo selvfølgelig diskutere med dine medsupportere hvis du vil. Ingen tvinger deg til å gå inn i diskusjoner med rivaler og hvis noen starter en så kan du bare ignorere det og fortsette å poste til medsupporterne dine. :) Greia er bare at tråder med kun egne fans nok ville blitt litt kjedelig i lengden også, dette er tross alt Diskusjon.no. Men det går også grenser for hva som er interessant i slike tråder.

Lenke til kommentar

Jesus, Hewitt kan virkelig kunsten å trekke sine meninger ut i lange avhandlinger. Leser som regel bare første og siste setning så skjønner jeg hva det dreier seg om. Forøvrig latterlig at enkelte United supportere reagerer i denne tråden når vi har postet et utall i Liverpool tråden.

 

Uansett ønsker jeg både de seriøse og mindre seriøse velkommen, små stikk og mobbing må være lov. Så lenge det ikke går over på det rett og slett latterlige eller person så går det greit for meg.

Lenke til kommentar
Du kan jo selvfølgelig diskutere med dine medsupportere hvis du vil. Ingen tvinger deg til å gå inn i diskusjoner med rivaler og hvis noen starter en så kan du bare ignorere det og fortsette å poste til medsupporterne dine. :) Greia er bare at tråder med kun egne fans nok ville blitt litt kjedelig i lengden også, dette er tross alt Diskusjon.no. Men det går også grenser for hva som er interessant i slike tråder.

Vær så snill si det til hylekoret inni Pool-tråden! :)

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det mange ganger. Men det er forskjell på diskusjon og tulling da. Jeg skjønner godt hvorfor folk reagerer til tider, og jeg begynner også å bli lei, selv om den mest effektive måten å bli kvitt eller redusere det på ville vært å bare ignorert det.

Lenke til kommentar

Hvor lenge tror dere at vår kjære Ronaldo blir i klubben og hvilke kjøp kan dere tenke dere til sommeren. Personlig så kan jeg tenke meg en ving til som f.eks Lennon til å rulere med Nani siden Giggs antagelig legger opp snart uansett. Jeg kunne gjerne sett for meg Lahm og, men så lenge Brown vil bli så synes jeg Simpson skal få en sjanse i ny og ne. Jeg vet ikke egentlig om vi trenger en spiss til når Manucho kommer hvis vi beholder Saha. Rooney, Tevez, Manucho, Saha (+ gi Welbeck en sjanse). Sentralt er vi jo dekket fremover selv når Scholes legger opp. Keepersituasjonen vet jeg ikke hvordan blir når Van Der Sar er ferdig. Spørsmålet blir vel da om PIG eller Foster holder nivå til å stå som førstekeeper i United.

 

Dette bør starte en annen diskusjon enn den med Torres nå. For skal jeg være helt ærlig er jeg lei av den spanske målscorende kvalmende gutten.

Lenke til kommentar
Saha skal kastes på dynga. Hadde mannen vært hest hadde han vært avlivet for lenge siden.

Kan ikke få sagt meg mer enig.

Kanongod når han er frisk. 2 kamper i året blir for lite.

 

EDIT:

Men forsåvidt så sier jeg meg brukbart fornøyd visst vi får backup der så vi evt. måtte miste folk.

Et par nye àla Nani/Anderson kanskje. Første 11'er og stall har vi. Talenter i troppen er en god invistering spør du meg. Trenger vel strengt tatt ikke så mange store spillere til i stallen. Kan jo skape misnøye mht. spilletid.?

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...