Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Virker som SAF og lagkameratene har stor tro på Saha, for mannen har utvilsomt mye kvalitet. Men som andre tilgangs har presisert, så er fyren skadet altfor ofte til at han kan regnes med. Kan ikke være bare snakk om uflaks lengere, men også om dårlig fysikk. Og nei, jeg mener ikke mangel på muskelmasse...

 

Noen youngster er han heller ikke, lengre. Selg før han blir for gammel...

 

Om jeg kunne valgt en spiss for en likbar pengesum, samt mht sannsynlighet for en overgang, ville jeg valgt Yakubu. Tror han hadde passet oss godt. Hadde ikke gått klikk-bananas om en spiller av Ronaldinhos kaliber hadde kommet vår vei, men vi har egentlig nok av underholdere på laget.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saha skal kastes på dynga. Hadde mannen vært hest hadde han vært avlivet for lenge siden.

 

Det er ikke kødd. Saha har vært skadet +/- 20 ganger siden overgangen fra Fulham, men vi kommer aldri i verden til å få fem flate øre for kjeksen heller...

Om jeg ikke husker feil er vel den skaden han har nå den 18. eller 19. han har hatt i United-trøya.

Lenke til kommentar

Er det ikke noen som utmerker seg i juniorstallen, som kunne fått matching på et høgt nivå?

Er vel ingenting annet så får talenter til å blomstre mer.?

Nei, ikke vet jeg.

Er berre litt skeptisk til å få inn flere allerede etablerte spillere. Vi har en rå stall nå. Gode spillere vil spille. Se på Chelsea og mengden misnøye det har vært tidligere.

Lenke til kommentar
Saha skal kastes på dynga. Hadde mannen vært hest hadde han vært avlivet for lenge siden.

 

Det er ikke kødd. Saha har vært skadet +/- 20 ganger siden overgangen fra Fulham, men vi kommer aldri i verden til å få fem flate øre for kjeksen heller...

Om jeg ikke husker feil er vel den skaden han har nå den 18. eller 19. han har hatt i United-trøya.

Jeg tror det er 19, kanskje 20 pga den nest siste skaden som han hadde å.

Vil nå at Saha skal forsvinne nå til sommeren, han er god spiller skadefri, men det er så sjelden.

 

Ja, det var vel 20, som Hyrlen skrev.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Vi har jo Danny Welbeck (1990) og Evandro de Carvalho Brandão (1991). Begge storspiller i FM (:p), og Danny har vært nærme en A-lagsdebut.

 

Litt dumt å selge Saha når han er skadet. Det er vel så og si ingen som vil kjøpe ham for den prisen han eeegentlig er verdt. Det beste er vel kanskje å satse på at han kommer tilbake, får noen kamper på ryggen, og selge ham fort som svint. Det kommer vel neppe til å skje, though :p

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Klager ikke eg,men du MÅ ikke fortsette eller kommentere alt vettu

Jeg lar da masse gli forbi også. Men det er mange ting som fortjener et svar også. :) Dessuten rakker jeg ikke ned på dere eller spillerne deres, Rooney sitt mål er jo absolutt et knallmål, men jeg bare forsvarer mine helter. ;)

 

Get used to it :) Ser uansett ikke problemet, fyren er en av de bedre Liverpool-supporterne her inne :)

Wow, nå begynner jeg nesten å rødme her. :blush:

 

Jeg skal også være litt on-topic: Dere må selge Saha.

Lenke til kommentar

ja vi MÅ faktisk det. Så lenge målsettinga til klubben er å kjempe om trofe både i England og Europa så kan ikkje vi ha to spissar og ein hypokonder som aldri spelar meir enn to kampar på rad. Vi må få tak i ein spiss som er i klasse med Roon og Tevez, men gjerne ein litt anna type. Huntelaar har eg trua på at kunne vore ein bra spelar.

 

Det er jo mange fantastiske spelarar der ute, men eg håpar vi fortsetter med dagens filosofi og går etter nokonlunde unge spelarar. Aguero hadde jo vore ein drøm, men dei har vel fått litt pengar etter Torres-overgangen, og vil vel neppe sleppe han for anna enn veldig mykje €. Han har kanskje også godt av å bli nokre sesongar i atletico.

 

Berbatov har jo blitt nevnt eindel gongar, og han ville unektelig vore ein spelar som kunne vore gøy å sjå i den raude drakta, men så spørs det jo kor mykje ein ville ende opp med å måtte betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...