Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trekning snart, blir spennende. Håper på Schalke eller Fenerbahce, det hadde også vært stas med Barca, håper å unngå engelske lag. Blir jo også spennende da dette er semifinaletrekning og, dvs. hvem som møter hverandre i semien av vinnern i kvarten. Går på Eurosport 1300 om jeg ikke blingser.

 

Glemte helt at det var trekning idag, så jeg var heldig med timingen da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar

Roma - United

Første kamp 1 - 5

Andre kamp 4 - 0

 

Jeg skal ikke være for optimistisk, men jeg føler at dette kanskje var heldigst for vår del i og med at vi stort sett har taket på Roma, men de skal ikke avskrives for man så jo hva som skjedde mot Real Madrid. Jeg tror på en Liverpool - Manchester United finale i år.

Lenke til kommentar

Grei trekning det. Vi har klart oss bra mot Roma dei siste gongane vi har spelt mot dei. Så vi har eit lite overtak sånn sett. Ei eventuell semifinale vil bli tøff uansett. Viss det blir Barcelona ligg i alle fall alt til rette for ein underhaldande kamp. Bortekamp først både i kvart- og semifinale er og fint.

Lenke til kommentar

JADA! Håpte på Roma. Syntes Schalke og Fenerbache har en egen driv denne CL sesongen, så gjør meg lite at vi ikke møtte dem. Tror ikke at det blir noen walk in the park for Chelsea, spesiellt borte.

 

Mitt stalltips:

 

Liverpool vs Arsenal = Liverpool (gjevnt, kan gå begge veier, men tror Torres bli tungen på vektskåla)

Roma vs United = United (Denne tar vi over to kamper, det er jeg overbevisst om)

Schalke 04 vs Barcelona = Barcelona (Har litt tro på Schalke og jeg da, men kan ikke gjette på to bomber - hehe)

Chelsea vs Fenerbache = Fenerbache (overraskelsen)

Lenke til kommentar
JADA! Håpte på Roma. Syntes Schalke og Fenerbache har en egen driv denne CL sesongen, så gjør meg lite at vi ikke møtte dem. Tror ikke at det blir noen walk in the park for Chelsea, spesiellt borte.

 

Mitt stalltips:

 

Liverpool vs Arsenal = Liverpool (gjevnt, kan gå begge veier, men tror Torres bli tungen på vektskåla)

Roma vs United = United (Denne tar vi over to kamper, det er jeg overbevisst om)

Schalke 04 vs Barcelona = Barcelona (Har litt tro på Schalke og jeg da, men kan ikke gjette på to bomber - hehe)

Chelsea vs Fenerbache = Fenerbache (overraskelsen)

Vell, jeg ville ikke avskrive Roma, de har vist stor form i det siste, og det uten Totti i form. Men har God tro jeg å.

Men vill ikke si vi har noe som helst overtak på dem, vi ble faktisk lettere rundspilt i fjor, før vi vant 7-1.

Men har troa...

Lenke til kommentar

Har ikke kommet inn på d.no før nå.

 

Anyways, trekningen:

 

DEILIG. Vi slapp engelske lag, vi møter Roma, et lag som vi kjenner ut og inn, vi har hjemmebanefordel sist. Vi kan møte Barcelona i semien, med hjemmebanefordel sist der og, skal vi vinne CL må vi slå de beste lagene.

 

Men jeg håper vi skjerper bortetaktikken vår, den er grusom, vi bør gå ut og styre kampene, og det håper jeg vi prøver på i Roma, hadde vært deilig med en seier på bortebane for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...