Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Get used to it :) Ser uansett ikke problemet, fyren er en av de bedre Liverpool-supporterne her inne :)

 

Forbanna drit at Derby-kampen ikke blir vist live på C+. Det er ikke akkurat noen høydare av noen kamper C+ har valgt å prioritere foran kampen heller....

ja e noke forbanna dritt :mad:

Den skal gå i opptak kl 20.10. Skal sjå den då, lure på om eg skal drite i og følge den på internett og ikkje få vite resultate, so sjå den kl 20.10.Viss eg klara de då ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er lei av at vi ikke får opp flere talenter av akademiet og gir dem spilletid. Welbeck skulle ha fått PL debut mot City etter min mening (eller Derby nå). Det er viktig med engelske spillere. Jeg vil ikke at vi skal nå Arsenal stadiet. Rooney, Tevez, Manucho hvis han slår til og en Welbeck på førstelaget hadde ikke bydd meg imot.

Lenke til kommentar
Rooney slår ikke Garcia sitt uansett :)http://www.youtube.com/watch?v=aXZwbFFXq-w

 

Normalt prøver jeg å holde meg unna å kommentere slikt, men nå klarer jeg ikke dy meg.

 

Rooney sitt er lengre unna, mye hardere, har en vanskeligere volley OG er nærmere krysset.

 

Selv med et 100% objektivt synspunkt klarer jeg ikke finne en eneste grunn til at det målet der er råere enn Rooney sitt, sorry.

Lenke til kommentar
Jeg er lei av at vi ikke får opp flere talenter av akademiet og gir dem spilletid. Welbeck skulle ha fått PL debut mot City etter min mening (eller Derby nå). Det er viktig med engelske spillere. Jeg vil ikke at vi skal nå Arsenal stadiet. Rooney, Tevez, Manucho hvis han slår til og en Welbeck på førstelaget hadde ikke bydd meg imot.

Vil du at vi skal la 'talentene' få spilletid av den grunn at de er talenter? Det har bare blitt vanskeligere å få lokale talenter opp gjennom systemet og ut på førstelaget. Selv om det kan være frustrerende er det noe bare vi må leve med. Fotballen har blitt slik. Talentene er ikke gode nok - noe jeg tror teamet i United har veldig god kontroll på. Ta for eksempel Dong. Han ble jo lovprist som et av de bedre spisstalentene i stallen, men hva har han vist til? Han er jo ræva.

Lenke til kommentar
Rooney slår ikke Garcia sitt uansett :)http://www.youtube.com/watch?v=aXZwbFFXq-w

 

Normalt prøver jeg å holde meg unna å kommentere slikt, men nå klarer jeg ikke dy meg.

 

Rooney sitt er lengre unna, mye hardere, har en vanskeligere volley OG er nærmere krysset.

 

Selv med et 100% objektivt synspunkt klarer jeg ikke finne en eneste grunn til at det målet der er råere enn Rooney sitt, sorry.

Agreed. Å Torres sitt er laaaangt ifra. Teknikken til Rooney på det skuddet er perfekt, skruen er hinsides. Å kraften han får bak skuddet er i klasse med Scholes sitt mot Villa.

 

Lenke til kommentar
Mimret litt eg...

 

Herregud for ett mål.....

Sånn kan ikke Torres gjøre. :D Herregud, det var sjukt mål. Husker jeg så den kampen, fikk frysninger av scoringen :)

 

 

Nåja, er ikke så dårlig dette heller da ;)

 

Jo,er ikke i nærheten ev Rooney sitt etter min mening,Torres går å går og tilslutt skyter.....har allverdens tid til å legge ann..sikte og skyte...Ronney får ballen fra "himmelen" og bare banker til før den i det hele tatt lander...så ingen sammenligning etter min mening.. :)

Lenke til kommentar

Det er jo to helt forskjellige skudd, selvfølgelig. Rooney sitt er volley, mens Torres går selv, tar en armheving og skyter. Så helt sammenlignbare er de ikke, men poenget til Jefe var nok å vise at også Torres kan skyte, ettersom Raste fikk det til å virke som om Torres bare er en Nistelrooy som scorer enkle mål fra 5-meteren. :)

 

Scholes' mål banker for øvrig begge to når det kommer til beautiness.

Lenke til kommentar
Det er jo to helt forskjellige skudd, selvfølgelig. Rooney sitt er volley, mens Torres går selv, tar en armheving og skyter. Så helt sammenlignbare er de ikke, men poenget til Jefe var nok å vise at også Torres kan skyte, ettersom Raste fikk det til å virke som om Torres bare er en Nistelrooy som scorer enkle mål fra 5-meteren. :)

 

Scholes' mål banker for øvrig begge to når det kommer til beautiness.

 

Neida,DET mener ikke eg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...