blured Skrevet mandag kl 10:43 Skrevet mandag kl 10:43 (endret) ProphetSe7en skrev (37 minutter siden): Hvem tror dere blir ny manager? Jeg var inne og så på oddschecker (for neste permanente manager) i går, da var ikke Enzo Maresca noe sted å se på den listen, nå er han #2 (etter Glasner) Edit: Og i det jeg reloadet siden, så var han plutselig #1. Var vel i City samtidig med Wilcox og Berrada Endret mandag kl 10:44 av blured
ProphetSe7en Skrevet mandag kl 11:49 Skrevet mandag kl 11:49 Amorim tror jeg hadde fått ut sesongen hadde han ikke sagt det han sa i intervjuet i går. Kanskje han gjorde det bevist og innen kort tid er klar for ny klubb? Merkelig å gå så hardt ut synes jeg med tanke på hvilke spillere han fikk i sommer, og hvor vanskelig markedet er i januar
Jotun Skrevet mandag kl 12:44 Skrevet mandag kl 12:44 Og som de fleste som forlater United skuta så ankommer han nok en ny klubb og gjør suksess..... 1
ProphetSe7en Skrevet mandag kl 12:46 Skrevet mandag kl 12:46 Jotun skrev (1 minutt siden): Og som de fleste som forlater United skuta så ankommer han nok en ny klubb og gjør suksess..... Har de som fikk sparken før han gjort det så ekstremt bra? Om du tenker på spillere så er vel de fleste av de som gjør det bra andre steder de som har forlatt oss under Amorim og slik han spiller?
Jotun Skrevet mandag kl 12:48 Skrevet mandag kl 12:48 Tenkte mer på spillere. Men er nok mest sånn bias sak at man føler det. Guttungen sender melding hver eneste gang en spiller gjør noe fornuftig som har vært i United før 🤣
Snikpellik Skrevet mandag kl 13:29 Skrevet mandag kl 13:29 Paul Hirst, Times: Plan is for Darren Fletcher to take charge of the Burnley game (& possibly Brighton), then Utd hope to appoint an interim manager who will take charge until the end of the season, when a permanent manager will be brought in. https://x.com/hirstclass/status/2008146531288076312
ReaveЯ Skrevet mandag kl 13:38 Skrevet mandag kl 13:38 Når skal dem endelig treffe med managere? Er passe lei nå..🫠
Cappo Skrevet mandag kl 14:43 Skrevet mandag kl 14:43 Snikpellik skrev (56 minutter siden): Paul Hirst, Times: Plan is for Darren Fletcher to take charge of the Burnley game (& possibly Brighton), then Utd hope to appoint an interim manager who will take charge until the end of the season, when a permanent manager will be brought in. https://x.com/hirstclass/status/2008146531288076312 Seriøst? Er de helt blåste? Nvm, det er et retorisk spørsmål... Åpenbart at dette er en impulsiv sparking som et direkte svar på utbruddet til Amorim i går. For eller så ville de hatt en manager mer eller mindre klar og ikke styre på med dette interim tullet. Å ha en interim manager er enda verre enn å bare hente en ny en nå. Hvis dette virkelig er planen deres, så kan vi vel konkludere med at Maresca ikke er en mann på radaren til United for han er tross alt ledig. Samtidig så er det vel ikke sikkert han er interessert i å ta noen ny jobb før Gardiola situasjonen er avklart, om det er noe hold i ryktene om at City er interessert i han som arvtager. Jeg syns det hele virker lite gjennomtenkt og egentlig bare skader United mer enn nødvendig. Kanskje burde de ha ventet med å sparke han til de hadde en ordentlig plan og en manager klar? Kanskje ikke ideelt, men ville muligens vært den beste løsningen?
Snikpellik Skrevet mandag kl 16:05 Skrevet mandag kl 16:05 ReaveЯ skrev (2 timer siden): Når skal dem endelig treffe med managere? Er passe lei nå..🫠 De traff blink med Solskjær, men sviktet ham på overgangsmarkedet. Fikk ikke de spillerne han ønsket. Til tross for det klarte han 3. plass og 2. plass. Ekstra kjipt når man ser hva som har skjedd i ettertid.
Jotun Skrevet mandag kl 17:13 Skrevet mandag kl 17:13 Så Fletcher er interim manager for en interim manager? Det er stilig
Snikpellik Skrevet mandag kl 19:16 Skrevet mandag kl 19:16 Får ta med noe positivt inn i elendigheten. Offensiv statistikk fra PL denne sesongen: Flest skapte sjanser - 238 Flest skudd - 321 Tredje flest mål - 34 (Arsenal gikk nylig forbi) Tredje høyeste xG - 38,38 (Arsenal gikk nylig forbi) Et ålreit grunnlag å jobbe videre med dette for Fletcher og nestemann, som også vil få spillere tilbake fra skader og AFCON.
VifteKopp Skrevet mandag kl 19:29 Skrevet mandag kl 19:29 En skikkelig dårlig avgjørelse. Å sparke en manager halvveis inn i sesongen når man ser klare tegn på forbedring og kjemper om Europa-plasser er håpløst. Det eneste som kan forsvare avgjørelsen er at det samarbeidsklimaet har blitt så råttent at det ikke var mulig å fortsette. Vi får se hva som dukker opp fra innsiden de neste dagene. Jaja, Ruben, du var min favoritt post-Fergie. Lykke til videre. 1
ProphetSe7en Skrevet i går, 15:38 Skrevet i går, 15:38 Kanskje like greit at Amorim er vekke? https://www.united.no/nyheter/rasende-amorim-sa-han-ville-forlate-klubben/1412956
Snikpellik Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Ser ut som Amorim gravde sin egen grav ja. Merkelig oppførsel synes jeg, synes han har fremstått ganske umoden i en tid. United-ledelsen er heller ikke frikjent. Akkurat nå tyder det meste på Solskjær-retur. Både engelske og tyske journalister, samt United.no og VG melder om at det forhandles om kontrakt og at han er nær en avtale, som kan signeres fredag. Jeg tilhører jo de som mener at Solskjær aldri burde fått sparken, og at han er den klart beste United har hatt siden Ferguson både resultat- og spillemessig over tid. Tiden etter han fikk sparken har satt det han fikk til i enda bedre lys. Om han kommer tilbake ønsker jeg at det blir permanent. https://www.united.no/nyheter/flere-spillere-stiller-seg-bak-eventuell-solskjaer-ansettelse/1413271 Journalistene Alex Crook og Ben Jacobs, som har vært tett på United det siste året, skriver at både Bruno Fernandes og Harry Maguire stiller seg bak en eventuell Solskjær-ansettelse. Det skal de også ha gitt beskjed om til beslutningstakerne. Ifølge journalistene er Fernandes og Maguire to av flere i garderoben som er positive. Endret 4 timer siden av Snikpellik
ProphetSe7en Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har ikke du vært uenig i de fleste avgjørelsene der de har sparker manager de siste årene? Jeg er litt motsatt, og synes det ble tydelig at han ikke klarte å føre lagt videre på slutten der, og da er det riktig å gå videre. Men det er jo hvem de velger som har vært problemet, ikke at de kvitter seg med en manager som har stagnert eller tatt steg tilbake. Får håpe det blir bedre denne gangen, men jeg håper vi går for noe annet enn Ole og hans faste team
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå