Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Enig i talent, ikke enig i at han er en god kaptein. Mulig han trenger bedre spillere rundt seg, men på sitt verste så er han ufattelig frustrerende å se på. Første omgangen så er han jo faktisk litt skyld i det ene målet også, for han faller som en sekk og det resulterte i et baklengs

Jeg er dog enig i at han er den eneste vi har som kan være kaptein og han sto opp på slutten av kampen. Så der var han dødsgod

Som jeg sa før. Han har alt som skal til, men noen ganger kommer følelsene hans litt i veien for seg selv, og det er litt synd 

EDIT: men vi kan ikke være enige i alt her i verden :) 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
ReaveЯ skrev (3 timer siden):

Ett steg frem to tilbake. Story of this club. Siste 12-13 årene. Fra den enorme Liverpool kampen til å bli servert detta pisset. Vanskelig å stole på laget her as.

Bra for dere at det snart er en ny Liverpool kamp dere kan være fantastiske i. 😛

Jeg mener, hva er vel mer motiverende enn å torpedere Liverpools tittelsjanser etter å ha torpedert kvadruppel drømmen? 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (6 timer siden):

Bra for dere at det snart er en ny Liverpool kamp dere kan være fantastiske i. 😛

Jeg mener, hva er vel mer motiverende enn å torpedere Liverpools tittelsjanser etter å ha torpedert kvadruppel drømmen? 

Klarer bare ikke å se dette laget få til tilsvarende kamp som i FA cupen altså...

Skjer kanskje 1 eller 2 ganger ila sesongen. At de spiller slik.

e:

VIlt. Synes synd på Onana🙈

 

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

Jepp, 106 skudd på 4 kamper for å være nøyaktig

IMG_0408.thumb.jpeg.60505a6e4e2e69c6d1587c4ecf9c9b2e.jpeg
 

Alle middels gode lag får til et par gode kamp mot et topplag i løpet av en sesong, og jeg tror Liverpool-kampen var en sånn en. Og at vi er et middels godt lag som hører hjemme der vi gjør på tabellen

 

IMG_0409.thumb.jpeg.1ca83d3f00f03fa7937be701dacf58e1.jpeg

Skremmende. Vi har altså ingenting utpå der, vi står å forsvarer oss i en hel kamp mot et bunnlag. Selvom det var surt at det ble 1-1 helt på slutten så skal vi jo prise oss lykkelige for at vi ikke tapte 5-0. Det tror jeg Ten Hag er klar over også, for om Brentford hadde vært et hakk til mer effektive så hadde jobben han gått føyken nå i helga, det er jeg sikker på 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (1 time siden):

Klarer bare ikke å se dette laget få til tilsvarende kamp som i FA cupen altså...

Skjer kanskje 1 eller 2 ganger ila sesongen. At de spiller slik.

e:

VIlt. Synes synd på Onana🙈

 

Samtidig er jeg glad på hans vegne, for han har virkelig tatt steget opp i det siste. Muligens den eneste sammen med Varane i 1. omg og til dels Maguire med en godkjent karakter i går. 

Null game plan, null innsats, pasningsspill på Obos-nivå, kaotisk forsvar. Det har vært en gjenganger i kamp etter kamp denne sesongen her. Så kampen i går kom dessverre ikke som noen overraskelse. 

 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (2 timer siden):

Dette var den svakeste og til nå pinligste innsatsen jeg har sett fra United motstander tatt i betraktning.

Tror det er på høy tid EtH erstattes nå, kan ikke fortsette på denne måten lenger 

Hjelper ikke å drive og erstatte managere på løpende bånd som Chelsea, etc. når det er spillergruppen deres som tilsynelatende er problemet.

Ja du får kanskje en kortvarig positiv effekt, men med en gang det butter litt imot så kommer den gamle styggedommen til overflaten med en gang. Og så er en i gang igjen.

Lenke til kommentar

Tror ikke svaret er å sparke Ten Hag, men på en annen side så har han jo ingen lyspunkter å vise til heller. Når Liverpool sleit og Klopp kom inn så kunne man i alle fall se tendenser i spillet som gjorde at man kunne godta dårlige resulterer en stund, man kunne liksom se at laget prøvde på noe. For oss så er det faktisk nå verre enn det verste og prestasjonene når stadig nye bunnpunkter. Kampen i går er jo bare en stryk, vi så ut som et lag som like gjerne kunne spilt i nedre del av i Championship. 

Lenke til kommentar

Gikk mot tidenes ran i fotballen, 1-1 var jo ran det også. Det er bare altfor dårlig.  Blir jo meget sannsynlig 6. plass nå. I praksis ute av topp 5 kampen med 8 runder igjen å spille... det holder ikke..... Ser vel ut som eneste mulighet for Ten Hag å redde jobben nå er å vinne FA Cupen, det blir tøft.

Lenke til kommentar

Er en parodi det her. Hvorfor kom han i det hele tatt innpå sist om ikke var 100% klar? (ja vet var pga skader det og, men uansett...)

Burde vel ikke risikert noe....

Can't catch a break i denne klubben..😵‍💫

Må vel snart stilles kritiske spørsmål til intensiteten på treningene til Ten Hag og.. 

Ikke normalt dette.

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

Herregud. Jeg er så lei. Vi er faktisk dårligere enn Chelsea. Bare å finne en ny manager til neste sesong. Gir man Ten Hag 20 mrd til å skape det laget han ønsker, og jeg er jaggu ikke sikker på om vi blir så mye bedre enn vi er i dag. 

Lenke til kommentar
Prusk skrev (Akkurat nå):

Herregud. Jeg er så lei. Vi er faktisk dårligere enn Chelsea. Bare å finne en ny manager til neste sesong. Gir man Ten Hag 20 mrd til å skape det laget han ønsker, og jeg er jaggu ikke sikker på om vi blir så mye bedre enn vi er i dag. 

Spilte faktisk bedre enn Chelsea. 

Men ja, Ten Hags siste halmstrå er FA-cupen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...