Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er mye spillerne det her ikke *bare* manager, én ting er å gi instrukser, men de må følges også. Managere ljuger så det renner av de i pressekonferanser og intervjuer, skal vedde alt jeg eier og har på at Ten Hag + apparat ser akkurat de samme problemene som vi gjør, men at vi ikke har mannskapet til å gjøre noe med det. Verdens beste managere historisk har alle hatt et mannskap som er villige til å dø for drakta, og omtrent ingen i denne stallen er gira på noe som helst annet enn Instagram og de som ikke er det ser jo ut som de rett og slett har dårlig kondis 

Jeg støtter klubben av hele mitt hjerte, men det er mange spillere der som jeg nå tenker jeg kunne fått ut. Faktisk så kunne jeg sett at de fleste faktisk stakk, med noen få gode unntak 

Lenke til kommentar

Enig. Tror selv Ten Hag kunne fått til noe som ligner en spillestil/måte å spille på med helt annen spillegruppe. Kan ikke glemme det han fikk til i Ajax akkurat.

Vanskelig å skjønne ny manager kan utgjøre største forskjellen slik det er nå. Må masseopprydding til. Og må (igjen!) ha tålmodighet... Ting tar tid i klubben her. Det er sikkert og visst...

Lenke til kommentar

Ten Hag kasta ham litt under bussen i pressekonferansen også. Én av våre beste spillere som hadde en god omgang. Unggutt.. Mens feks Rashford får lov til å underprestere og blir passet på. Verden er ikke rettferdig bestandig 😅

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (2 minutter siden):

Ingen av oss vet hva skadene skyldes, så det blir jo rene spekulasjoner.

Men dette gjør jo Bruno skadefrie rekord enda mer imponerende, som spiller i en klubb hvor alle faller som fluer

Ja, vi har en stall av mariekjeks virker det som. Må undre på metodene når det er så ille. Siste podcast med Uno der Hennig Berg er gjest, så stilte han spørsmålet også. Det er merkverdige greier. Men som påpekt, det har jo ikke vært brukt penger på Carrington på ørteogbørti år

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...