Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
banansplitt™ skrev (10 minutter siden):

Video av hva? Eller er det snakk om lydopptak?

Ekskjæresten hans publiserte lydopptak på Instagram av det som høres ut som voldtekt, inkludert trusler, slag osv. I tillegg bilder av seg selv. Eventuelt avtalt rollespill, for alt vi vet. Hvorfor hun har trukket seg fra saken og hva det nye materialet skal være aner vi ingenting om.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ja altså man vet aldri. Bare ble overrasket siden det har vart så sjukt lenge, tenkte det var noe i det da. 

Partey ble jo beskyldt for voldtekt før sesongen starta,  men det ble raskt avslutta når det viste seg at det var ekskona som prøvde å ødelegge for han med å finne på svada. 

Men allikevel blir han buet på i mange bortekamper hver gang han har ballen, tross at det ble bevist for lenge siden at det var falskt. 

Kan bare tenke meg hvordan mason kommer til å bli behandla av britene i forhold. 

Endret av ChopperRead
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som skiller denne saken fra andre er at det finnes lydopptak som definitivt er Greenwood, og mange ser på innholdet som umoralsk helt uavhengig av om han er skyldig eller ikke. Selv om det skulle være et eller annet sjukt rollespill han og dama holdt på med, eller noe sånt.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
banansplitt™ skrev (51 minutter siden):

Så altså lydopptak ja. Stor forskjell fra det og videoopptak.

Du skjønte jo det, det lov å si video når det var postet som en video - selv om det var et lydopptak. Pirk pirk!

Dessuten, det er jo Greenwood du hører der og du er vel enig i at det var svært kjipt det som ble sagt? 

Lenke til kommentar

Altså så mye sykt folk finner på av sengeaktiviteter så blir jeg liksom ikke så sjokkert av det lydopptaket. En ting er at de tingene som kommer fra han ikke er spesielt hyggelig, men reaksjonen hennes tilsier ikke at dette er et voldtektsforsøk. Mer at dette er sjargongen deres liksom. Det er sånn jeg tolker det. Uansett ikke bevis for noe som helst.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar
bshagen skrev (3 timer siden):

Han er jo frifunnet av politiet og ikke dømt i et rettssystem, så han kan jo ikke da dømmes av arbeidsgiver. Skal han ikke bare ha jobben tilbake, slik det er for alle andre i samfunnet? 

Man kan da fint dømme noen og velge å si opp noen selv om de ikke er dømt av retten. Det er mange personer i samfunnet som går glipp av arbeidsmuligheter pga. oppførselen selv om de ikke blir dømt.  Med mindre det kommer noen beviser som skulle bevise at alt som kom ut tidligere var tull så har han ingenting i United eller på fotballbanen å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (1 time siden):

Er det kommet noen bevis som sier at det IKKE er tull? Jeg har ikke lest meg opp, men antar at det er en grunn til at alt henlegges. Det hadde de vel ikke gjort om de hadde håndfaste bevis på voldtekt?

Dama har trekt forklaringen sin og da har ikkje påtalemakten ein sak lenger.

Spørsmålet då er korfor ho har trekt forklaringa si.

Greenwood er definitivt ikkje frikjent, dei har berre ikkje noen vitner som vil seie noko lenger.

Lenke til kommentar
Dragavon skrev (19 minutter siden):

Dama har trekt forklaringen sin og da har ikkje påtalemakten ein sak lenger.

Spørsmålet då er korfor ho har trekt forklaringa si.

Greenwood er definitivt ikkje frikjent, dei har berre ikkje noen vitner som vil seie noko lenger.

Kan jo også legge til at det er kommet nytt materiell som også er en viktig del av avgjørelsen om å legge saken død. 

Lenke til kommentar

Siden vi ikke vet noe som helst stoler jeg på at klubben og manageren tar riktig avgjørelse her. Jeg er helt sikker på at hverken United eller Ten Hag lar han komme tilbake dersom de ikke er helt sikre på at dette er et godt menneske med samvittigheten ren. Til det er det altfor mye på spill. Så er da spørsmålet hva slags informasjon United har og eventuelt vil få.

Som jeg sa tidligere, det vil bli kritikk uansett hva som skjer.

Endret av Snikpellik
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg fulgt 100% med på denne saken. Men selv om han ikke skulle ha gjort det han er beskyldt for, så er vel fyren uansett ikke helt god?

To horrible involveringer i Champions League finalen mot Real Madrid var nok til å gjøre det umulig for Karius å noen gang spille for Liverpool igjen. Det er fille saker sammenlignet med dette. I all den tid det faktisk ikke foreligger noen frifinnelse, men bare en henleggelse i en type sak som uansett er vanskelig å få en domfellelse (i følge tallene nevnt over), så ser jeg ikke hvordan han kan spille for United igjen. Men det er bare min mening.

Endret av Cappo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...