Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat

> There were 43 shots in our last meeting

Ole: “It is not going to be 0-0, I can guarantee it is not going to be 0-0. These are two teams that want to attack and they attack as quickly as they can. We know that when we attack they are very dangerous on the counter attack, and when they attack they know we are quite good on the counter attack. There are loads of attacking and good players, so I think it will be a physically and tactically very interesting game.”

 

¯\_(ツ)_/¯

Tror kanskje grunnen til at Ole holdt igjen med å bytte ut kontringssterke spillere som Rashford og James er at da så han for seg at Leeds ville begynne å angripe oss med mye flere spillere.

Hadde stor tro etter det jeg vil si var en ganske så solid førsteomgang, men så kom liksom aldri sluttspurten.

Lenke til kommentar

Vi spilte forsåvidt en ganske bra kamp og skapte en del bra sjanser uten at vi noen gang fikk lagt et skikkelig vedvarende trykk på dem. Vi var mange hakk bedre, så ingenting å si på om vi hadde vunnet 1-0, men effektiviteten var ikke der i dag. 

Interessant av Bielsa da, her ble prinsippene hans fravikt mer enn jeg har sett noensinne i Leeds tror jeg. Var veldig defensivt av dem og hele laget bak ballen store deler av kampen med fokus på å stykke opp spillet med frispark. Dette var omtrent som å spille mot Burnley. 

Byttene kom nok seint delvis fordi Ole har semifinalen i fokus. Tror ikke han var spesielt keen på å bruke Pogba og Cavani i det hele tatt i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi nærmer oss nå å ta Arsenals borterekord, altså lengste rekke uten bortetap.

Dette er ikke bare en Premier League-rekord, men vi snakker rekord i engelsk toppligahistorie her.

Arsenal gikk 27 ligakamper uten tap borte mellom 2004 og 2005. Poengsnittet endte på 2.26.

Vi har nå 24 ligakamper uten tap borte, rekka startet i februar i fjor. Poengsnitt 2.25. Tangerer vi Arsenals rekord skjer det først neste sesong siden vi bare har to bortekamper igjen nå.

Lenke til kommentar

Og det var hårfint at det ble slik. Hadde han fått gult kort i sin forrige PL-kamp hadde han blitt nødt til å stå over mot Leeds. Men siden Leeds var årets 33. seriekamp, og cut-offen for karantene på hans antall kort er på 32 kamper, slipper han stå over til tross for gult mot Leeds.

Kalkulert? Ramos i revers? Ikke vet jeg ... Snedig, uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...