Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjøleskap skrev (1 minutt siden):

Må le litt av "rasinga" til Solskjær etter Everton-kampen. Står det så dårlig til med formen til fotballspillere for tida at to og en halv dag med hvile ikke er nok? De vant jo kampen, så det er tydelig ikke noe problem.

Ikke noe å le av. Du har tydeligvis ikke forståelse for belastning og rehabilitering i forbindelse med fotballkamper forstår jeg.

Rashford og Shaw måtte begge av med skader, så det var i aller høyeste grad et problem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøleskap skrev (1 time siden):

Må le litt av "rasinga" til Solskjær etter Everton-kampen. Står det så dårlig til med formen til fotballspillere for tida at to og en halv dag med hvile ikke er nok? De vant jo kampen, så det er tydelig ikke noe problem.

Det som står dårlig til er kor mye du forstår av belastningen det er å spille så mange foppakamper så tett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (På 10.11.2020 den 12.37):

Ikke noe å le av. Du har tydeligvis ikke forståelse for belastning og rehabilitering i forbindelse med fotballkamper forstår jeg.

Rashford og Shaw måtte begge av med skader, så det var i aller høyeste grad et problem.

Og disse skadene hadde ikke skjedd om kampen hadde vært litt senere på dagen? Sorry, men den kjøper jeg ikke. De får slutte å syte og heller trene litt hardere så de tåler å holde på med den idretten de lever av 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Kjøleskap said:

Og disse skadene hadde ikke skjedd om kampen hadde vært litt senere på dagen? Sorry, men den kjøper jeg ikke. De får slutte å syte og heller trene litt hardere så de tåler å holde på med den idretten de lever av 🤣

Dagen etterpå. Tre managere av topplag i PL har sagt det samme nylig, for all del ikke hør på ekspertene å stå på din mening. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (1 time siden):

Og disse skadene hadde ikke skjedd om kampen hadde vært litt senere på dagen? Sorry, men den kjøper jeg ikke. De får slutte å syte og heller trene litt hardere så de tåler å holde på med den idretten de lever av 🤣

Her bommes det kraftig. Dette er helt basic forståelse av hvordan menneskekroppen til toppidrettsutøvere fungerer under tung fysisk belastning, og svært lite restitusjon. Over lengre tid er dette en voldsom påkjenning for spillerne, som igjen naturligvis fører til flere skader. Hardere trening ville ført til enda flere skader, så jeg er glad du ikke er fysioterapeut i Manchester United.

Det er en grunn til at det er så voldsomt mye skader nå, ikke bare i England men hele Europa hvor det spilles for tett med kamper. 

Så kan man også nevne den psykiske faktoren og belastningen av å omtrent hele tiden være i kampmodus når det er så lite avbrekk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Som vanlig helt latterlig overdrevent negativt fokus på Pogba:

Han hadde en god kamp og spilte 90 minutter i seieren mot Portugal. Kom på flere fine trademark dype løp inn i boksen og samarbeidet godt med Kanté, som også var bra. Ballfordeler og ryddet opp en del defensivt spesielt i rommet Hernandez etterlot seg på venstrebacken.

Martial hadde også en ålreit kamp, og kom seg til tre bra sjanser. Et lite mirakel at han ikke scoret på en av dem. Spilte 78 minutter.

Bruno derimot var ikke så god i kveld. Ble litt løpende rundt, aldri nok involvert og ble tatt godt vare på av Pogba og Kanté. Ble byttet ut etter 72 minutter selv om Portugal lå under. Han endte likevel opp med å bli den som skapte flest sjanser i kampen, med fire stk. For en fyr.

Ingen av de ble skadet, som er det viktigste!

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Før denne sprer seg også hit:

Oversettelsen er ikke helt riktig, og får det til å fremstå som han kritiserer klubben. Pogba snakker i flertall, han sier ikke «club» men «clubs», han snakker ikke om seg selv men troppen. Han hyller den franske troppen, han kommer ikke med noe stikk til United slik Romano og noen medier prøver å Få det til å bli. Typisk forvrenging av hva han sier. Igjen.

Dette er fra journalisten som faktisk gjorde intervjuet:

«Presisjon for MU-supportere. På intet tidspunkt fornærmer han klubben sin, men bemerker bare at han er i vanskeligheter og må finne konsistens i prestasjonen.»

Jeg er så lei denne melkinga og vrenging av ord for å skape kontrovers. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...