Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halleluja. Synd det mest sannsynlig ikke blir noe trofé denne sesongen, men de fleste av oss hadde vel ikke regnet med det før Solskjær kom inn uansett. Vi er fortsatt en drømmesituasjon kontra det vi kunne ha vært!

 

Isolert sett så er to sesonger uten å vinne noe ganske krise i Manchester United. Skjer ikke ofte.

Lenke til kommentar

Ikke minst interessant at han ville beholde Meulensteen. 

 

Dårlige nyheter. Martial har blitt skadet igjen, og måtte reise hjem fra Frankrikes landslagstropp. Andre gangen det skjer denne sesongen, stakkars fyr. Det er snakk om en kneskade, og usikkert om han rekker Watford-kampen.

 

Lindelöf har trekt seg fra Sveriges landslagstropp av personlige grunner. Kona hans er høygravid, så det er nok derfor. Det er bra for United, og ikke minst bra for Norge som skal møte Sverige!

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg veldig sikker på at Pogba drar til Real Madrid i sommer. Zidane er tilbake, lenge siden Real Madrid har kjøpt en klassespiller, ig det sies at Zidane vil få midler i sommer, Modric ryktes vekk og er over 30 år, vi er ikke garantert plass i CL neste sesong og er langt unna å være i stand til å vinne PL, også neste sesong. Han har vært her i 3 år i sommer, har vel "bare" 2 år igjen på kontrakten da, og vi kan sikkert få opp mot £200 millioner for han. 

 

Håper vi beholder han og bygger laget rundt han.

Lenke til kommentar

RÅTT! :D :D Og dette er i fra klubben som skrøt av å bære UNICEF som hovedsponsor, fordi "barna var viktigere enn pengene"

Og til Pogba. Jeg tror han blir, hvis United åpner lommeboka i sommer. Klubben er nødt til å bygge et vinnerlag, for jeg tror ikke Pogba blir om de ikke viser at de ønsker å ta tilbake toppen. Gi Pogba en grunn til å bli, og han blir. Jeg tror en slik grunn vil være "ambisjoner om å ta pokaler", og det tror jeg eierne nå også ser :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...