Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hva Fellaini angår så er han en ressurs, men jeg får spader av fotballen United spiller med han på banen. Han bruker for mange touch på å få ballen under kontroll, senker tempoet i spillet og er først og fremst effektiv når vi skal smelle ballen gjennom lufta og inn i feltet. 

 

 

 

Helt enig, og hvor mange ganger han har ødelagt gode overgangssjangser ved å spille ballen bakover er helt latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lingard spiller langt mindre enn Fellaini. Mitt poeng med sammenligning mot Park, var at det stort sett var misnøye hver gang Park startet mot Arsenal, Chelsea, Barcelona, Bayern osv. Som spillertype er selvsagt ikke Fellaini "vår nye Park". Om jeg skulle peke på noen i troppen som kunne tatt Park sin rolle, måtte det kanskje være Herrera. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke så mange lyspunkter de siste kampene, men jeg synes Darmian har hatt en oppadgående kurve i det siste. Han begynner å se trygg og fin ut på venstrebacken. Ser ut som han har fått litt mer muskler, mer selvtillit og er bedre til å plassere seg. Ikke like god offensivt, som er naturlig siden han er høyrebeint. Sånn sett kan han kanskje bli vår Azpilicueta som Mourinho var så glad i hos Chelsea.

Lenke til kommentar

Pogba tilbake fra begravelse, iallefall! Viktig å ham klar neste uke. Håper han tar ut litt ekstra for å hedre faren.

 

 

For øvrig helt riktig at Herrera vinner prisen. Kunne vært Valencia også, men Herrera har vært outstanding. For en fantastisk spiller å ha i en klubb. Alle hater han, vi elsker han. Smart, energisk, toveis og målfarlig.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Herrera er jo litt som Kagawa - alle liker ham, bortsett fra manageren i United, som mener ham passer best på benken. Nå har det kommet seg for Herrera under Mourinho, men han er fortsatt ikke et naturlig førstevalg for Mourinho.

 

Altså, hæ? Herrera har vært det soleklare førstevalget sentralt på midtbanen nesten hele sesongen. Det var bare helt i starten han måtte vike for en meget god Fellaini. Hvis Mourinho hadde ment Herrera passer best på benken så hadde han sittet på benken.

 

Fra et intervju i april:

 

‘I am very happy. He (Mourinho) gave me, from the first day, a lot of confidence and he told me I was going to be an important player for him.

 

‘I am very thankful to him (Mourinho). This season has been the most regular one for me at the club and that is with Mourinho on the bench,’ Herrera told the United Review.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Herrera er jo litt som Kagawa - alle liker ham, bortsett fra manageren i United, som mener ham passer best på benken. Nå har det kommet seg for Herrera under Mourinho, men han er fortsatt ikke et naturlig førstevalg for Mourinho.

Hva i alle dager? Det her henger da ikke på greip. Herrera har spilt tilnærmet dobbelt så mange minutter for oss i år som det Kagawa gjorde noen sesong. Herrera har i år spilt 3900 minutt på 49 kamper, et snitt på rett under 80 min per kamp. 

 

Og nei, Herrera er ikke populær blant andre fans, mye sene taklinger, gule kort og en del overdrivelser i frisparksituasjoner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det soleklare førstevalget er vel Pogba. Og som du skriver, så var Fellaini foretrukket de første 2-3 mnd av sesongen. I tillegg har Carrick startet noen kamper med Pogba. Og jeg husker med gru minst en kamp hvor vi startet med Fellaini og Carrick - og ble avkledd..

 

Edit:

Jeg har ikke fått med meg de store kontroversene med Herrera fra andre fans. Jeg har noen i omgangskretsen som holder med Liverpool som klaget litt etter en kamp, men ellers er det stort sett Fellaini, Rojo, Zlatan og Pogba som "slipper unna med alt".. 

Endret av Hr.Senior
Lenke til kommentar

Det soleklare førstevalget er vel Pogba. Og som du skriver, så var Fellaini foretrukket de første 2-3 mnd av sesongen. I tillegg har Carrick startet noen kamper med Pogba. Og jeg husker med gru minst en kamp hvor vi startet med Fellaini og Carrick - og ble avkledd..

 

Edit:

Jeg har ikke fått med meg de store kontroversene med Herrera fra andre fans. Jeg har noen i omgangskretsen som holder med Liverpool som klaget litt etter en kamp, men ellers er det stort sett Fellaini, Rojo, Zlatan og Pogba som "slipper unna med alt".. 

 

Tror du bare må følge mer med, eller er ikke sikker på om du er seriøs? Den høyre sentrale midtbaneplassen er Herrera sin og det har den vært nesten hele sesongen. Han er soleklart førstevalg der. 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan jeg kom inn i denne diskusjonen...

Selvranssakelse:

Mitt poeng var at jeg oppfatter Herrera som en "alle liker", bortsett fra manageren i United. Det har heldigvis kommet seg under Mourinho, uten at han er et naturlig førstevalg.

*Aha*

Det er her jeg tråkker feil. Årets spiller er et naturlig førstevalg, men jeg mener bestemt at han ikke er første navn i lagoppstillingen som CDM. Pogba foretrekkes, også har Herrera hatt et lite overtak på Fellaini og Carrick om den siste plassen, når alle har vært fit. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...