Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100 millioner pund er litt voldsomt selv for Lukaku. Han blir nok dyr, men ikke fullt dyr.

 

Men han har alt - styrke, fart, teknikk og avslutninger. God i lufta, god i det oppbyggende spillet og får til ting på egenhånd. En spisstype vi ikke har hatt i United siden Rooney var i prime. At han er toppscorer i ligaen og spiller for Everton er også imponerende. 

 

Litt dårlige nyheter i dag også, Luke Shaw sin sesong er sannsynligvis over.

 

Lenke til kommentar

Snakket litt med en kompis av meg som følger italiensk fotball veldig tett og vi kom innpå Belotti (som ryktes sterkt til United via flere troverdige kilder). Har helt ærlig ikke sett en dritt av ham personlig så tenkte å spørre noen som faktisk har sett ham.

 

Han er visstnok noe av det beste som Italia har produsert på 20 år. De snakker om at han er den nye Vieri. Han er visstnok en utrolig ydmyk type som jobber RÆVA AV SEG. Han er visstnok helt syk på førsteforsvarerjobben og han løper og sprinter i 90 minutter. Han har 25 mål og 5 assist på 31 kamper i Serie A for Torino, en middelhavsfarer i Italia. Like god med begge bein, eneste minuset hans (ifølge kompisen min) er at han har ingen åpenbare ekstremferdigheter. Han hevdet at han var en mye bedre versjon av Kane.

 

Ble litt småvåt i trusa. Kan bare håpe.

Lenke til kommentar

Ikke sett noe av han, men antall mål er imponerende mtp. alder og klubb. Scoret 12 mål på 31 starter i Serie A i fjorsesongen. 

 

Har en utkjøpsklausul på  €100 mill. Kontrakten strekker seg til 2021 og ble signert i desember 2016. Torino ønsker nok definitivt å få mest mulig cash fra salget. 

 

"Mye bedre versjon av Kane" har jeg vanskelig for å svelge. Engelskmannen har levert det der i 3 sesonger og er bare noen måneder eldre. Men hvem vet :)

Lenke til kommentar

Altså, poenget hans er vel mer satt i sammenheng: Kane spiller for et topplag i PL, Bellotti spiller for en middelhavsfarer i Serie A. Ikke vet jeg, men hvis vi kan få en spiss som bare er i nærheten av det det virker som han er så vil jeg være meeeeget fornøyd. Jeg tror det er på høy tid at vi får en spiss som jobber knallhardt OG som scorer mål.

 

100 mill Euro er peanuts. Iallefall for oss.

Lenke til kommentar

Uansett risky mtp. at han kun har levert "så bra" i én sesong. Spiss trenger vi uansett. Det blir spennende å se hvem Mourinho går for. Han har nok allerede sett seg ut Zlatans erstatter, og Ed Woodward sitter nok å grubler på en slagplan, om han ikke er godt inne i hemmelige forhandlinger allerede. 

 

On another note... Er nervøs foran møtet med Celta Vigo på torsdag! Blind er nok bankers på stopperplass, men hvem blir makkern hans? Carrick? En av tidenes mest fotballkloke duoer, men det går på bekostning av tempo og duellkraft. Langt i fra ideelt. Kanskje blir det Alex Tuanzebe? Kanskje er Smalling og/eller Jones tilbake? Er vel bare å vente på se, men jeg svetter litt i pannen når jeg tenker på hvor viktig kampen er, og hvilke spillere som er ute med skade...

Lenke til kommentar

Blir vanskelig ja. Vi har nå seks kamper på 17 dager. Potensielt sju kamper på 20 dager hvis vi går til finalen i Europa League.

 

Egentlig helt usannsynlig at vi skal komme gjennom det og få et positivt utfall med alle de skadene, så jeg har ikke store forventninger nå. Er også griseredd for flere skader, for det begynner å bli veldig høy belastning på de spillerne som ikke er skadet også. Hvis for eksempel Herrera eller Valencia ryker ut nå så har vi ikke sjans.

 

Mange av de beste spillerne på U23 og U18 er også skadd, så vi har faktisk ikke så bra erstattere heller.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hvis vi skal tørre å se påndet positive så har vi forhåpentligvis de fleste offensive og kreative spillerne klar til torsdag. Pogba og Mata er forhåpentligvis begge fit for fight. Mkhitaryan, Rashford, Lingard og Martial er også skadefri. Om Pogba er tilbake er midtbanen vår skadefri også, med franskmannen, Carrick, Herrera og Fellaini.

Lenke til kommentar

Om alle som trener på tweeten er friske, hvem er egentlig ikke klare mot Celta? Ibra, Rojo, Shaw og Fosu-Mensah? Hvem bør starte i mot Celta? Eric er selvskreven sammen med Valencia. På den andre stopperplassen har vi Smalling, Jones og Blind, og på venstrebacken Blind og Darmian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...