Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mourinho, "The kid was fantastic, I think Alexis knows his name."

 

Ja, Tuanzebe viste helt tydelig for Mourinho at han bør få sjansen fremover. Greit det, han kan fungere som en mer jevnlig backup / rotation player neste sesong. I tillegg bør vi hente inn en ny CB, og kvitte oss med Jones eller Smalling. Jones holder imo helt klart nivået en kan forvente av en United CB, men han sliter for mye med skader. Smalling derimot, kanskje den spilleren som har tapt seg mest under Mourinho.

Lenke til kommentar

Hvorfor må Martial og Mkhitaryan være så jævlig dårlig? De har vært vannvittig svak, foruten glimt av storhet, i lang tid. Jeg er vant med at Rooney er rævva, men de to førstnevnte må faen ta seg sammen. Martial minner om Nani. En god sesong, deretter fantastisk i noen kamper, men stort sett rævva og frustrerende. Drar ned tempo. I fjor utfordret han på fart og kvikke vendinger/kroppsfinter/tofotsfinter. Har han fått beskjed om å spille slik han gjør?! Skjønner det ikke.

Lenke til kommentar

Håper de endrer taktikk til neste år, at de faktisk møter opp med intensjon om å vinne alle kamper de spiller og ikke skal satse på 0-0 eller en heldig 1-0 seier på kontring. Kampen i helgen er dessverre bare en av flere kamper der de møter til kamp med en feig taktikk, og vi fikk som fortjent. Arsenal ville mer og fikk betalt for det. Arsenal hadde vi alle forutsetninger for å slå, og vi kunne dermed vært godt på vei mot topp 4. Nå er vi 100% avhengig av å vinne EL for å få delta i CL til neste år, men det er fortsatt to kamper igjen som skal vinnes før en er kommet så langt. 

Lenke til kommentar

Håper de endrer taktikk til neste år, at de faktisk møter opp med intensjon om å vinne alle kamper de spiller og ikke skal satse på 0-0 eller en heldig 1-0 seier på kontring. Kampen i helgen er dessverre bare en av flere kamper der de møter til kamp med en feig taktikk, og vi fikk som fortjent. Arsenal ville mer og fikk betalt for det.

 

Til dels enig med deg. Men med skadesituasjonen og belastning på spillere så var det enten;

 

1) Bruke vårt beste mannskap og gjøre alt for å vinne kampen, men samtidig risikere skader og slitasje

2) Spare mange spillere, prøve å vinne kampen, men ikke gå for seier hvis det koster for mye

 

Er ikke helt sikker på hva jeg synes, i utgangspunktet burde vi alltid, for hver eneste kamp, gjøre alt for å vinne. Men før denne kampen var jo forutsetningene veldig spesielle med en halv fot i Europa League-finalen som både gir oss et trofé og CL-spill. Fjerdeplasser er det bare Wenger som samler på. 

 

Så er jeg også enig i at det er kjedelig hvis det er sånn vi skal fremstå på bortebane mot topplag. For i hjemmekampene angriper vi alltid. Denne sesongen har Mourinho vært mest opptatt av defensiv struktur og å få disiplin i laget. Vi slipper inn veldig få mål og hadde jo en laaang rekke uten tap selv om vi sliter med å score mål. Mourinho vil alltid være Mourinho, men jeg tror det fort blir litt annerledes neste sesong, med mer offensiv tilnærming også på bortebane nå som forsvaret er bedre på plass.

Lenke til kommentar

Belotti inn neste år hadde vært gull. Rashford er god, men ikke i nærheten av å være toppklasse i avslutninger.

 

Helt ærlig; jeg vil heller ha Belotti enn Griezmann. Gi meg en rendyrket 23 år gammel goalgetter framfor en omskolert venstreving. Vi trenger mer enn type som Van Nistelrooy enn Aubameyang, for å si det sånn. Vi skaper sjanser, vi må bare sette dem. Min stemme går til den italienske labradoren!

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Er vel mer at han mangler litt på psyken og ikke er kjølig nok foran mål enda. Det ansvaret som kommer av å være førstevalg som toppspiss for Manchester United skal man ikke undervurdere. Har sikkert godt av å ha en god spiss å rotere med nå som han fortsatt er så ung. Rashford kommer bare til å bli bedre og bedre, og han har god tid :)

Lenke til kommentar

Toppklasse? Gi fyren 4 år til, så er han sikkert på nivå med Belotti. Han er bare 19 år gammel, noe flere ser ut til å glemme med både Martial og Rashford. 

Jeg er enig i at Rashford kan bli bra, men vi trenger en som er på topp NÅ. Ikke om fire år. Vi er United, i den viktigste posisjonen på laget trenger vi verdensklasse. Det er ikke Rashford helt enda.

 

Ikke bekymret for Martial eller Rash, de er fortsatt unge, men vi må ha en som bøtter inn mål nå.

Lenke til kommentar

Men én 23 åring er vel ikke helt på topp akkurat nå heller, og sånn sett ikke riktig kjøp i følge din egen logikk. Hvem burde vi i så fall gå for?

 

Jeg mener at Lukaku er riktig mann, men også han er ung, selv om han har mer erfaring enn de fleste på hans alder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...