Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/raiola-det-kommer-bli-en-overraskning/

 

virker som united ikke aksepterte zlatans lønnskrav, eller at mourinho har bestemt seg for noen andre

 

Håper det er sant. Synes United har vært veldig generøse når det kommer til slikt. 2 millioner i uka det var snakk om? Altfor mye for en 34-35 åring som har spilt i Ligue 1 de siste årene.

Lenke til kommentar

tl;dr: Mourinho kommer til en ganske god situasjon, men det er lite trolig at han kommer til å endre noe på ryktet sitt, på godt og vondt. Jeg tror ikke det er umulig at han vinner PL med Man Utd, selv om det blir vanskelig, men om 4 år tror jeg Man Utd er enda mer i grøfta enn de er nå. Lykke til!

Det kan godt være du har rett i dette, men det er ikke Mourinhos problem. Om United ikke har en klar politikk og klubbmodell som begrenser Mourinhos påvirkningsevne, så er det et klubbproblem. Man kan begrense dette skadeomfanget du snakker om, men da må man vite hvordan man skal drive en klubb.

Lenke til kommentar

Rashford har hatt en helt rå debut denne sesongen, gleder meg til å se han banke inn mål i 16/17 sesongen. Tror ikke Mourinho har annet enn å akseptere talentet hans, aldri livet om han ikke ser det samme som alle andre, og tror ingen trenger å være bekymret for at han blir sittende for mye på benken, særlig ikke om han blir tatt ut og får spilletid under EM. Tipper han vil bli disponert fornuftig og stadig vil nærme seg å bli det klare førstevalget, kanskje er han der om et år eller to.

Jobber for tiden offshore i utlandet, og ombord er det en Toolpusher som er fra Liverpool. Vi snakket litt om fotball-EM her i går, og han måtte innrømme at Rashford var imponerende. Han var kritisk til England-laget - som han vanligvis er, men likte Rashford. Ikke verst fra en hardbarka LFC-supporter :)

EDIT: Lov å være litt positiv også vel?  :wee:

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ikkje verst fra en hardbarka LFC-supporter? Skulle det vere vanskelig å sei at Rashford er et kjempetalent?

 

Nesten utrulig at det skal vere så få objektive deltakere i diskusjon.no ^^

Tenkte da på han som jobber her ombord, han har generelt lite positivt å si om United - for å si det mildt. :p

Lenke til kommentar

Forskjellen på de to er vel oppdragelsen og bakgrunnen til Rashford. Rashford er en hard-worker, kan jo ikke si det samme om Januzaj.Ser du jo også i den defensive disiplinen, hvor Januzaj fint kan stoppe opp for å sutre (klassiske stjernenykker), mens Rashford beiner hjem igjen. Tror han selv vil takle evt motgang, spørsmålet blir jo hvordan tålmodigheten til Mourinho blir når den evt kommer..

Lenke til kommentar

Jeg syns Rashford er en spennende spiller. Reisen han har hatt er utrolig, fra å være en akademispiller den gjennomsnittlige United-supporteren ikke har hørt om til å bli tatt ut i bruttotroppen til England. Jeg tror riktignok nok ikke han er med i den endelige troppen som reiser til EM.

Lenke til kommentar

3 stk må ut. 

Keepere: 
Joe Hart (Manchester City)
Fraser Forster (Southampton) 
Tom Heaton (Burnley)

Forsvar: 
Gary Cahill (Chelsea) 
Chris Smalling (Manchester United) 
Kyle Walker (Tottenham Hotspur) 
Nathaniel Clyne (Liverpool) 
John Stones (Everton) 
Ryan Bertrand (Southampton) 
Danny Rose (Tottenham Hotspur)

Midtbane: 
James Milner (Liverpool) 
Jack Wilshere (Arsenal) 
Jordan Henderson (Liverpool) 
Ross Barkley (Everton) 
Raheem Sterling (Manchester City) 
Adam Lallana (Liverpool) 
Andros Townsend (Newcastle United) 
Fabian Delph (Manchester City) 
Dele Alli (Tottenham Hotspur) 
Eric Dier (Tottenham Hotspur) 
Danny Drinkwater (Leicester City)

Angrep: 
Wayne Rooney (Manchester United) 
Daniel Sturridge (Liverpool) 
Harry Kane (Tottenham Hotspur) 
Jamie Vardy (Leicester City) 
Marcus Rashford (Manchester United)

Som United-mann vil jeg selvsagt ha Rashford i troppen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...