Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Latterlig å lese hvor mange som misliker Mourinho, og ikke ønsker han som Manchester United manager. Jose Mourinho har store planer for Manchester United, og kommer til å sette en stopper for Guardiola og City. Det er på tide å innse at vi lever i 2016, og Ferguson æraen er forbi. Vi trenger umiddelbar suksess. Manchester United har ikke tid til å vente flere år med å kjempe om BPL og Champions League igjen. Jeg forventer astronomiske summer til spillerkjøp i sommer, og at Manchester United blir å regne med i årene som kommer.

Jose Mourinho kjenner Premier League veldig godt, og Guardiola/Conte har ikke erfaring fra Premier league. 

 

Folk har frykt for at Mourinho kommer til å gjøre det bra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viktig å skille her. Benzema var en dritt mot en lagkamerat, som kan påvirke lagets prestasjoner. Giggs var en dritt mot familien sin og jeg driter i Giggs sin familie.

Men det betyr også at Giggs sannsynligvis har en defekt i huet sitt, og når du er systematisk utro mot kona di med brorens kone over flere år, så sier det egentlig alt om deg som menneske. Det er en soleklar forskjell på vanlig utroskap og det Giggs holdt på med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Viktig å skille her. Benzema var en dritt mot en lagkamerat, som kan påvirke lagets prestasjoner. Giggs var en dritt mot familien sin og jeg driter i Giggs sin familie.

Men det betyr også at Giggs sannsynligvis har en defekt i huet sitt, og når du er systematisk utro mot kona di med brorens kone over flere år, så sier det egentlig alt om deg som menneske. Det er en soleklar forskjell på vanlig utroskap og det Giggs holdt på med.
Men så vet jo ikke du eller meg eller noen andre hvordan det egentlig foregikk. Vi vet hva som har skjedd. Men ikke hvorfor eller hvordan. Kanskje kona til broren er den største synderen? Spekulasjoner uansett.
Lenke til kommentar

 

Viktig å skille her. Benzema var en dritt mot en lagkamerat, som kan påvirke lagets prestasjoner. Giggs var en dritt mot familien sin og jeg driter i Giggs sin familie.

Men det betyr også at Giggs sannsynligvis har en defekt i huet sitt, og når du er systematisk utro mot kona di med brorens kone over flere år, så sier det egentlig alt om deg som menneske. Det er en soleklar forskjell på vanlig utroskap og det Giggs holdt på med. 

 

Påvirket jo helt klart ikke lagets prestasjoner. Og det er det eneste jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Scholes om Mourinho:

 

http://talksport.com/football/paul-scholes-tells-talksport-jose-mourinho-has-messed-around-these-mickey-mouse-clubs-now

"He has messed around with these Mickey Mouse clubs - Real, Madrid, Chelsea and Inter Milan - and now it looks like he is coming to a proper football club. I'm only joking, of course!"

 

Nå må vi bare få bekreftet Zlatan, så blir det en bra overgangvindu uansett hva som skjer. (Gitt at DDG blir...)

Lenke til kommentar

DDG signerte en fireårskontrakt, med mulighet til å forlenge med ett år, altså til 2020. Så med mindre det er en utkjøpsklausul der, så tviler jeg på at United kommer til å slippe han med det første. Det bør i så fall  bli jævlig dyrt, han er like mye en matchvinner som Martial.

Lenke til kommentar

 

 

Viktig å skille her. Benzema var en dritt mot en lagkamerat, som kan påvirke lagets prestasjoner. Giggs var en dritt mot familien sin og jeg driter i Giggs sin familie.

Men det betyr også at Giggs sannsynligvis har en defekt i huet sitt, og når du er systematisk utro mot kona di med brorens kone over flere år, så sier det egentlig alt om deg som menneske. Det er en soleklar forskjell på vanlig utroskap og det Giggs holdt på med.
Men så vet jo ikke du eller meg eller noen andre hvordan det egentlig foregikk. Vi vet hva som har skjedd. Men ikke hvorfor eller hvordan. Kanskje kona til broren er den største synderen? Spekulasjoner uansett.

Akkurat som at det er spekulasjoner med Benzema. Ikke at jeg forsvarer han, men syns det er latterlig å forsvare Giggs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk har frykt for at Mourinho kommer til å gjøre det bra :p

 

Tvert i mot. Om Mourinho leverer gode resultater, spiller attraktiv fotball og er i klubben en del år fremover, uten å slite ut seg selv og de rundt seg, vil det være det beste som kan skje. Jeg ønsker all suksess for United og Mourinho sammen - jeg er bare skeptisk til om det ligger an til å bli sånn.

 

Akkurat som at det er spekulasjoner med Benzema. Ikke at jeg forsvarer han, men syns det er latterlig å forsvare Giggs.

 

Har ikke Benzema innrømmet deltakelse i begge disse skandalene sine? Det er ikke spekulasjoner da, men grove lovbrudd. Jeg forsvarer ikke Giggs, men det er i det minste bare moralsk feil - ikke ulovlig.

Lenke til kommentar

Latterlig å lese hvor mange som misliker Mourinho, og ikke ønsker han som Manchester United manager. Jose Mourinho har store planer for Manchester United, og kommer til å sette en stopper for Guardiola og City. Det er på tide å innse at vi lever i 2016, og Ferguson æraen er forbi. Vi trenger umiddelbar suksess. Manchester United har ikke tid til å vente flere år med å kjempe om BPL og Champions League igjen. Jeg forventer astronomiske summer til spillerkjøp i sommer, og at Manchester United blir å regne med i årene som kommer.

Jose Mourinho kjenner Premier League veldig godt, og Guardiola/Conte har ikke erfaring fra Premier league. 

 

Folk har frykt for at Mourinho kommer til å gjøre det bra :p

Tror ikke det ligger i at de spesielt frykter han, men hvordan han har oppført seg over tiden.

 

Jeg ønsker han selvfølgelig det beste, grunnet til nettopp alt han har gjort for klubben vår, akkurat som jeg gjorde når Mata ble solgt til United.

Men bare ikke for mye av det beste ;)

Lenke til kommentar

 

Latterlig å lese hvor mange som misliker Mourinho, og ikke ønsker han som Manchester United manager. Jose Mourinho har store planer for Manchester United, og kommer til å sette en stopper for Guardiola og City. Det er på tide å innse at vi lever i 2016, og Ferguson æraen er forbi. Vi trenger umiddelbar suksess. Manchester United har ikke tid til å vente flere år med å kjempe om BPL og Champions League igjen. Jeg forventer astronomiske summer til spillerkjøp i sommer, og at Manchester United blir å regne med i årene som kommer.

Jose Mourinho kjenner Premier League veldig godt, og Guardiola/Conte har ikke erfaring fra Premier league. 

 

Folk har frykt for at Mourinho kommer til å gjøre det bra :p

Tror ikke det ligger i at de spesielt frykter han, men hvordan han har oppført seg over tiden.

 

Jeg ønsker han selvfølgelig det beste, grunnet til nettopp alt han har gjort for klubben vår, akkurat som jeg gjorde når Mata ble solgt til United.

Men bare ikke for mye av det beste ;)

 

Bare tillegg til det Neymar10 her sier: altså, jeg mener dønn fra levra ærlig; de Unitedsupporterne som *ikke* ønsker Mourinho inn er enten naive, ekstremt navlebeskuende, ekstremt bortskjemte, eller faktisk ja ikke supportere nok.

 

Det snakkes om oppførsel, ..hva sa Unitedsupporterne om LvG diktatoriske oppførsel? Også dette med at Mou visstnok passer inn i klubbkulturen; en eller annen "klubbånd" fra 60/70-talls-United kan man egentlig bare tørke seg bak med... dagens United er ikke 70-tallets United eller 90-tallets Fergie-United. Men selvfølgelig skal det gå en rød tråd igjennom klubben, for all del. Bare ikke heng ved denne historikken og ånden som en alkis ved en tom flaske sprit.

 

 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er kun bortskjemthet som gjør at mange ikke vil ha Mourinho. Jeg regner United som helt fantastisk heldige som bestitter en så dyktig trener for de neste sesongene, som kommer til å ha mange nye gode spiller (Zlatan m.mer), og ikke minst de økonomiske ressursene de besitter. Og det er Uniteds(ledelsens) egen feil at de klarte å få dusten ifra Nederland til å lede balløyas største klubb.

Endret av Calippus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med Calippus. Kommer aldri til å forstå denne sympatien LvG fikk da han fikk sparken, ei heller denne Mourinho-kritikken. LvG måtte ut, uavhengig om han fikk et Mikke Mus-trofé på slutten eller ikke. Sneix aldri, farvel Louis. Jobben du gjorde var elendig, heldigvis hadde vi et par lyspunkter som på tross av deg fikk vist seg fram.

 

Så har vi muligheten til å få Mourinho, en person som ALDRI har feilet. Han har vunnet CL med et lag uten de helt store stjernene (ett hederlig unntak; Deco), han har hatt suksess og vunnet i ALLE land. Han har plukket CL-titler og ligatitler omtrent som han vil. Han har alltid hatt hjertet sitt i United. Jobben var ikke ledig da han kom til England og ville bygge opp Chelsea til en lignende institusjon. Det gikk ikke da klubben er bygget opp på en helt annen måte. Han ville alltid til United, og nå passer det for oss også. Vi har muligheten til å få (kanskje) verdens dyktigste trener. Da sier man ikke nei takk, da fjerner man evt. daukjøtt i sjefsstoler og gir ham det han vil ha.

 

Mourinho er skapt for United. Et lag som er bygget på troféer. Dette er også drømmeklubben til Mourinho, han slipper maset fra Perez (i Madrid) og Abromovich (i Chelsea). Her kan han få lov til å lede verdens største fotballinstitusjon på sin måte - slik han alltid hadde en visjon om.

 

Velkommen, Jose, du er så faen meg United-boss som det kan bli.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hørte på en podcast (Rant Cast eller Manchester United Weekly) at Mourinho fikk tilbud og takket nei i januar til United. Han ville ta over til sommeren eller neste sommer.

 

Håper Mourinho bekreftes snart, slik at vi samtidig kan få bekreftet Zlatan! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...