Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drinkwater ryker. 

 

Wilshere og Sturridge? 

Barkley har ikke hatt en kjempesesong.

 

Townsend har egentlig hatt en ganske god sesong, og jeg ville nesten valgt ham før Sterling. 

 

Rashford har hatt en mye "kortere sesong" enn resten av gjengen. Sturridge har stort sett vært skadet, men scorer jo jevnt og trutt om han først spiller.

Lenke til kommentar

Håper Fellaini blir.

Hvem tror dere blir fansens syndebukk når det bikker imot i neste sesong? Tenker da fra spillerstallen.

 

Mulig det er vanskelig å svare før overgangsmarkedet er stengt. Men tipper at Fellaini beholder rollen.

 

EDIT: ser at jeg er i Jose tråden. Mulig den ønskes flyttet til manudt tråden.

Hvis Fellaini blir, beholder han nok rollen som "fansens syndebukk", som du kaller det. Jeg tror (dessverre) også at han blir i United. Er en type spiller jeg ser for meg at Mou gjerne kaster innpå når vi skal lempe ballen ut av bussen de siste 5-10 minuttene av kampen. Men jeg håper definitivt at han stikker. 
 
Hvem tror dere forsvinner fra klubben? Føler meg sikker på at Januzaj forsvinner. Mata og Blind, som begge har blitt ryktet vekk, er også to stk. som fort kan måtte gå. 
Endret av G27
Lenke til kommentar

Tror dere Rashford eller Martial (hvis zlatan) får nye draktnumre neste sesong? Fant ut i seneste liten at jeg skal skaffe meg tredjedrakten, men sliter med å bestemme meg for pryd bakpå av de to, eller om jeg skal safe med Shaw.

 

Tipper Martial beholder 9. Zlatan vil vel sikkert ha 10, men det skjer bare om Rooney forsvinner (som vi alle håper på).

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Under Moyes var han helt ok, og 2015 var helt krise for Rooney, men etter nyttår så har det tatt seg opp betraktelig. Han kommer antakelig aldri til å score 20+ i en sesong til, men om han finner seg til rette på midtbanen, så vil hans erfaring kunne bli viktig for laget

i den overgangsperioden vi er i nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...