Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Haha, forskjellen på Ibra og Falcao er monumental. Ene fyren springer rundt som en liten kylling med et (relativt) ferskrøket korsbånd på samvittigheten, mens han andre er en løve som bøtter inn mål uansett om han spiller på Barca, Juve eller Sverige. Zlatan er perfect match for OT, Falcao er en spiss som er vant til å bøtte inn mål for de lagene som kjemper om kvartfinaler i CL.

Hvor ofte har Ibra bøttet inn mål for PSG i kvartfinalen og latter stages i CL? Hvor ofte har Ibra scoret i CL kvartfinale, semi eller finale, for hvilken som helst klubb? 

 

Hvor ofte har han vunnet ligaen? 

 

Hør på Scholes og Schmeichel. Zlatan er perfect match for oss. 

Lenke til kommentar

Hadde garantert fått han billigere tidligere i sesongen, det gir jo mening. Om den tweeten er sant eller ikke så står poenget fortsatt, at dette er galskap.

Nei, det er ikke sikkert. Det er flere reportere som sier at Martial ikke var tilgjengelig for salg før Monaco røk ut av CL her om dagen. 

Lenke til kommentar

 

 

..

De siste årene har vi vært akkurat som de City, bare sånn for å ha det sagt. Vi kaster penger rundt oss for spillere som ikke helt passer inn.

Som en av de som har vært manager lengst i ligaen nå så har Rodgers pengebruk smittet over på andre .

 

Hvorfor kjøpe kvalitet når man kan få kvantitet istedenfor ?

Lenke til kommentar

Som en av de som har vært manager lengst i ligaen nå så har Rodgers pengebruk smittet over på andre .

Hvorfor kjøpe kvalitet når man kan få kvantitet istedenfor ?

Du sier noe der. Det er viktig å sørge for at pengene holder seg i omløp, samtidig som at vi ikke forsterker ligaen noe særlig i internasjonal sammenheng. 

Lenke til kommentar

Dere hadde vel bare blitt glad om det kom en skade på Rooney slik som det klages på ham. Han er jo alene grunn til hvordan et helt lag presterer, alt fra keeper til angrep er Rooney sin skyld.

Tjæ, noen hadde sikkert blitt det, men ikke jeg. Rooney har prestert helt ræv, men vi har ingen bedre alternativer. I hvert fall ikke nå. 

Lenke til kommentar

Hele ledelsen kan pakke sekken sin og reise langt faen bort fra Manchester United. Misforstå meg rett nå, jeg er absolutt for ryddingen som har foregått og som enda foregår i klubben. Vi har i lang tid trengt en skikkelig opprenskning og spesielt siden ingen andre managere evner å gjøre gråstein om til gull slik bare SAF kan. Det jeg ikke forstår er hvorfor det skal gjøres mot slutten av vinduet? Det hører ikke hjemme noen plass.

 

Nå har vi kvittet oss med Hernandez, Di Maria, Nani, RVP, Rafael, Evans, Cleverley, Falcao - og sendt Blackett og Januzaj ut på lån. Inn for disse spillerne har vi fått Depay, Darmian og Schneisteiger-gutta. Vi har altså svekket forsvaret vårt sentralt, en plass vi ikke hadde nok spillere til å fylle sist sesong. Vi er avhengige av å gamble på at gutta vi har ikke går ut med skade, for da er vi fucked igjen. Midtbanen er styrket kraftig og ser bedre ut enn på lenge, mens vi på topp sitter igjen med en svakere stall enn noen gang. Hva gjør vi hvis Rooney blir skadet?

 

Det er direkte urettferdig å skulle legge alt presset over på Martial! Det hører ikke hjemme noen plass. Kan dere tenkte dere det vanvittige presset han må føle når han og Rooney er de eneste spissene vi har i troppen? Herregud jeg syns synd i han allerede. 

 

Hvorfor vi absolutt skal rydde på vinduet siste dag går meg hus forbi. Vi ødelegger absolutt all form for kontinuitet når vi kaster ut mange spillere og henter inn nye. Hele sesongen er ødelagt spør du meg og vi er faen meg heldige hvis vi klarer topp 4 med troppen vi sitter igjen med. Nå stikker vel DDG og jeg ser at Wilson ryktes ut på lån i tillegg. Nesten hele sentrallinja vil være forandret, absolutt alt er nytt i klubben. Identiteten til Manchester United har de tråkket på, den er helt ødelagt. Lånet av Januzaj er det som svir mest for meg. En gjeng med amatører. Dette er noe vi kunne vært ferdig med i juli og kanskje spillerne hadde hatt bedre forståelse for hverandre akkurat nå. 

 

"Ja, la oss vinne ligaen med 8 nye spillere på banen samtidig" - Woody van Gaal.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvor er Rojo egentlig? Skadet?

Ryktes å være en del av en byttehandel til Monaco!

 

Til Espp: det må være noe her vi ikke vet! Kan Lvg sin behandling av spillere (ref bilde etter Swansea tapet) være så elendig at spillere rømmer? Feks: Rooney har underprestert så til di grader! Adnan, Falcao, AdM, RvP, chicha +++ har sett dette og forlatt skuta! Hvorfor skal han få særbehandling? Er barr en teori, men hadde jeg spilt i MUFC og sett dette hadde jeg selv reagert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...