Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke se for meg at Carrick er noe annet enn en livredd drittspiller på treningsfeltet. Misforstå meg rett, han er en av mine favoritter, men han virker som en utrolig lite autoritær type.

Skrevet

Mot Tottenham var årsbeste, første 60 mot Liverpool var like bra. Ting begynner å løsne litt ser det ut som. Vi framstår ekstremt trygg defensiv (ikke siste 30) og meget god offensiv. Elsker det jeg ser!

Skrevet

Dette var en positiv overraskelse. Så mange som ikke hadde noen god kamp i dag, men likevel ble det seier.

Rooney var ikke spesielt god i dag. Blind viser at han helst ikke skal spille på VB. ADM traff vel ikke på stort mer enn den ene pasningen som ble målgivende. Det viktigste var uansett 3 poeng.

Liverpool viser nok en gang hvilket ufyselig lag de er, og dermed blir seieren enda bedre :)

Skrevet

Blind viser at han helst ikke skal spille på VB.

Han var god mot Tottenham, men ble (som mange forutså) alt for treg i møtet med Coutinho. Men vanskelig avgjørelse, for jeg foretrekker Carrick/Herrera i 4231, samtidig som Shaw må få muligheten til å utvikle seg videre.

Skrevet

De som jeg har satt pluss på etter kampen er pluss på Blind for fin dribling på kanten og to pluss på Herrera, 2 pluss på Fellaini1 på Carrick og selvfølgelig 3 pluss på Mata for ekstremt fint mål. Falcao skaffa også et frispark da han kom inn. 2 minus på Rooney. Dårlig at han bomma på straffesparket.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Fellaini er herlig, elsker fyren nå. Draktkjøp til høsten og han er bak.

Skrevet

Mot Tottenham var årsbeste, første 60 mot Liverpool var like bra. Ting begynner å løsne litt ser det ut som. Vi framstår ekstremt trygg defensiv (ikke siste 30) og meget god offensiv. Elsker det jeg ser!

Bank i bordet!

Skrevet

Så utrolig deilig seier! Kan ikke huske sist vi spilte en så god kamp på Anfield. I 1 omgangen var vi all over Liverpool, herlig å se hvor aggressive og dominerende vi var i banespillet. Og folk sa vi vant mot Spurs bare fordi de var så dårlige? Pøh, nøyaktig samme taktikk ble kjørt på Anfield og det funket fjell.

Begynner endelig van Gaals o'store filosofi å sette seg inn, eller blir vi back to scratch i de neste kampene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...