Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Rooney var god i førsteomgang. Fungerte fint som link mellom forsvar og angrep, og bra å se samarbeidet med McNair. Frigjorde McNair så han kunne slå den deilige pasningen som ledet til 1-0. Han og Di Maria hadde noen fine innlegg også. Nydelig takling i starten av andre, men han dabba av da han ble flyttet lavere i banen og gjorde også noen feil mot slutten. Håper på Rooney høyere opp i banen fremover.

Lenke til kommentar

Jeg digger ihvertfall crosserne hans. Uten Rooney på banen mister vi den delen av spillet. Di Maria og Mata kan gjøre det til tider, men virker å være litt mer upresist.

 

Digger hvordan Mata driblet, vendte og slo pasninger i går. Han var mye mer positivt involvert i spillet enn de fleste kamper. Virket hurtigere i reaksjonene, smidigere og kvikkere over små flater. Så rett og slett ut som en spiller som var i god form!

 

Ser frem til kommende kamp! Vi ser positive ut.

Lenke til kommentar

Liker den smale varianten 4-1-2-1-2. Falcao og Van Persie på topp med Rooney rett bak. Toeren bak der funker fint med Mata og Di Maria, sjefen sjøl (aka Blind) fikser alt foran den bakre fireren. Den er selvskreven når alle er skadefrie for meg; Rafael - McNair - Rojo - Shaw. Når kjeksen er ute kan Smalling/Valencia vikariere. Young kan gjerne prøve seg som ren back for meg når Shaw også er ute.

Lenke til kommentar

Det blir for mange offensive spillere i 41212 med Falcao, Rooney, Mata og RvP, ettersom at ingen er ideelle indreløpere. Da bør egentlig Herrera steppe inn for en av dem.

 

Det fungerte i går mot svak motstand, men selv da klager man på Rooney med god grunn. Fordi han ikke er god nok på midtbanen. Mata er ikke solid nok defensivt.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Kan se om jeg får tid til å lage en liten tekst / video av Mata. I går fungerte han absolutt utmerket og grunnen til det er ganske klar. Laget fungerte.

 

Mata er for god (teknisk) for et stillestående lag. Når det er masse bevegelser får han utnytte egenskapene han besitter maksimalt, og da er han en djevelsk god fotballspiller. Hans overblikk og pasningsegenskaper krever at laget er "på" og beveger seg.

 

For å sette det helt ut på spissen. Xavi hadde vært dritt i Man Utd også sånn som de har spilt de siste månedene (ikke de to siste kampene).

 

Tror Mata og Di Maria kan være nøkkelen til et bedre United.

Lenke til kommentar

Wilson har hatt noen gode innhopp, ser for meg at han kan bli en ny subersup i stil med Solskjær og Chicharito.

Jeg ser for meg at han kan bli den nye nieren vår. Digger alt med Wilson. Hvis han blir litt mer moden og ferdighetene øker i takt med utviklingen hans til nå, ja da har vi en stjernespiller. Bare tiden vil vise, men jeg håper!

Lenke til kommentar

Synes Rooney var god i førsteomgang. Fungerte fint som link mellom forsvar og angrep, og bra å se samarbeidet med McNair. Frigjorde McNair så han kunne slå den deilige pasningen som ledet til 1-0. Han og Di Maria hadde noen fine innlegg også. Nydelig takling i starten av andre, men han dabba av da han ble flyttet lavere i banen og gjorde også noen feil mot slutten. Håper på Rooney høyere opp i banen fremover.

Enig.

 

Rooney spilte "tilfeldigvis" også høyrekant i første omgang. Jeg er helt klar på at det er der han er best, i hvert fall når vi har minst én AMC (Mata) som er bedre i tierrollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne likt å sett at Rooney fikk en mer fri rolle enn hva han har hatt til nå. Sett han på topp sammen med en spiss, men som en "falsk nier" eller rett og slett en helt fri rolle. Det er et krav at han fungerer sammen med Mata som vil være i samme rom, men klarer de det kan han bli veldig vanskelig å plukke opp.

 

Rooney vil nok fungere ganske greit ute på høyre kant siden han vil få mye tid med ballen i motsetning til sentralt i banen - men jeg tror enda at Rooney vil prestere best som spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...