Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hva mener dere selv?

Bør United handle spillere i dette vinduet for å ha håp om tittelen i år?

Handle midtbane spiller skulle vi gjort i sommer, sier jo seg selv at det er noe muffens når man må be på sine knær om å få tilbake spillere som har lagt skoa på hylla

 

Bør United handle i dette vinduet? Ja for faen, men jeg personlig har gitt opp håpet om noe gull, jeg er fornøyd med 2.eller 3. plass

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om Fergie finner en spiller han har tro på og som vil komme så bør vi handle.

 

Men vi har vist hva vi kan få ut av det vi har og det er det viktigste. Får vi ut potensialet i det vi har så har vi en god sjangse til å gjøre det bra i vinter også

 

Crap med scouserene i fa cupen. Hadde håpet på enklere motstand, men vinner vi fa cupen på denne måten så er vi ihvertfall verdige vinnere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Om Fergie finner en spiller han har tro på og som vil komme så bør vi handle.

Der har du et av problemene, Ingen vil komme til oss, United spyr ikke ut i hytt å pine med høye nok lønninger, å så lenge fotballen er som den er idag, blir det heller ingen STORE stjernekjøp.

Hadde SAF hatt penger hadde han for faen kjøpt en spiller nå, jeg tror ikke på at det er snakk om kvalitet, ALT handler om penger, det MÅ snart folk innse.

Er jo ikke normalt å måtte ty til (gamlingene) som egentlig har sluttet. Ikke at man skal kreve som mye, men han var jo ikke akkurat noe bra idag. feilpassninger så det sang etter, å ikke minst treeeeeeeeeeeeeg.

Lenke til kommentar

Tja. Vi må for all del unngå kjøp som Torres og Sheva. Dure millioner inn i en spiller som fullstendig slår feil. Da har jeg mye større tro på talenter og som sagt, få ut potensiale i det vi har

 

Og jeg ser ikke på det som et problem heller. Vi er da med vi. 3 poeng bak teten i ligaen og netopp slått City ut av cupen.

 

PS! Og gud forby vi blir noe så verdiløst som Chelsea og City

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Bare jeg som har savna Kozeklumpen vår? :love: .

Hvem?

 

Søtt.

 

Hepp!

 

Merkelig nok, admin har nettopp blitt City-supporter på deltid. ^^

Dette skal bli moro, ikke sant kozeklumpen? Only me and you. :)

 

Til dere andre i tråden, vennligst ikke fuck off vår mann nå da, jeg skal passe på at vedkommende oppfører seg pent i forumet..

 

Forøvrig åpnes tråden igjen for sparkeballen-diskusjoner.

 

 

Mvh

Admin ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare jeg som har savna Kozeklumpen vår? :love: .

Hvem?

 

Søtt.

 

Hepp!

 

Merkelig nok, admin har nettopp blitt City-supporter på deltid. ^^

Dette skal bli moro, ikke sant kozeklumpen? Only me and you. :)

 

Til dere andre i tråden, vennligst ikke fuck off vår mann nå da, jeg skal passe på at vedkommende oppfører seg pent i forumet..

 

Forøvrig åpnes tråden igjen for sparkeballen-diskusjoner.

 

 

Mvh

Admin ;)

 

Seriøst?

Lenke til kommentar

Først og fremst: Man Utd har haugevis med mangler og er ikke pålangtnær så sterke som vi har vært tidligere. Det må store endringer til både i tropp og muligens ledelse for at vi skal kunne bli en stortmakt igjen. Vi mangler profiler, en midtbane og en manager som har en offensiv fotballfilosofi. Men vår tid kommer igjen, i mellomtiden får vi bare gjøre det beste ut av det. Det er i det minste gledelig at United kamper denne sesongen er usannsynlig underholdene for nøytrale. Dersom man regner scorede mål (kun City har flere) og innsluppene er det United man bør tune inn til. Føler at hver kamp kan ende alt fra 5-0 seier, 3-3 til 0-4 tap. Det er ikke som å se Liverpool for å si det slik, tørt, forutsigbart, lite mål, rasisme og generelt ingen underholdning. Blir dog sikkert en kruttlapp av en match når vi kommer på besøk senere i mnd, det kommer seriøst til å smelle sikkelig. Det blir minst 2 røde.

 

Artig at Manc derbyene tar så av som de gjør, det har virkelig gitt PL en ny dimensjon. Bare litt synd at det kommer i en tid hvor United er på sitt desidert svakeste under Ferguson.

 

Og forresten, Paul Scholes. Sier jo alt om det vi har fra før når Ferguson henter fotballpensjonisten tilbake og bruker ham i første kampen tilgjengelig. That aside, hyggelig at to av PL beste spillere alltime gjør comeback (Scholes og Henry) - det tar meg tilbake noen år. Synd ikke Scholesern fikk flisa Hargreavs forresten, det hadde virkelig made my day. Nå som vi sækker såoass som vi gjør uansett hadde det vært gøy med Beckham tilbake også, bare for nostalgiens skyld.

 

Står på samme krava som før sesongen. Topp 4 (helst 3) og et godt cuprun - dvs Fa cupen, EL regner jeg ikke som en turnerning.

Endret av toppmeis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes Scholes var god i dag, bortsett fra den ene brøleren, som han ikke skal bære på sine skuldre alene. Evra og Lindegaard har like mye skyld i at det ble mål. Scholes er fortsatt på et helt annet nivå når det gjelder å beholde ballen i laget i forhold til resten av midtbanespillerne våre. Han er rusten nå, men når han får en match eller to i beina kommer han til å være en veldig grei spiller å ha på midtbanen.

 

Det sier kanskje mer om midtbanen vår enn noe annet, men det er en billig kortsiktig løsning. Er SAF så bastant på at han ikke vil kjøpe noen i januar sliter jeg med å komme på en bedre løsning enn å hente Scholes tilbake, for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...