Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GUTTA!! (Jørgen, niko., Points, Game, Hoff)

 

Oppmøte på puben kl 15.00 (grei tid, niko?) i morgen. Sharp. Forventer 100% oppmøte.

 

Jeg må gi samme svar som niko. Det går ikke.

 

Brassen til Rooney mot City blir litt pinglete i forhold til det de holder på med på Eurosport2 nå! :p

 

Artistidrett!

 

Hva ble vist på Eurosport 2?

Lenke til kommentar

God jul, ja!

 

Hvem skulle tro at Chelsea, Arsenal, Liverpool og City kunne avgi poeng mot bøssemotstand i samme runde som United gruser Wigan med tidenes mest reserveprega moro-lag? Gibson og Evra-assist? Haha. Årets beste runde hittil, uten tvil. Noen som vil vite hvordan den starta for min del forresten? Sent søndag kveld, på vei hjem fra 1. juledagsmiddag, i øsende pøsende regnvær, trasker jeg gatelangs med det tette desembermørket og ekkoet av tynnslitte julelåter hengende over meg. Midt i veien, på et hjørne hvor det står noen rustne søppelkasser, åpenbarer det seg fra lang avstand det som ser ut som et dødt menneske. Jeg tusler bortover og idet jeg passerer kleshaugen hikster jeg til i en gledesfylt og løssluppen latter. På toppen av den utdaterte kleshaugen som er lagt til forråtnelse ligger et svært så symbolsk og fortellende plagg. Nemlig en himmelblå Lampard 8-drakt. Jeg tok den faktisk med hjem for å kødde med lillebroren min, så jeg skal få tatt et bilde og lagt ut om noen dager så folk kan le med meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...