Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen?

The Hoff på mine jaktmarker? Hvem har gitt deg lov til det? Grunder er jo safe nesten uansett dag, kjøttmarked nr1, hils damene fra Hyrlen og happyhunting ;)

 

Nice, takk skal du ha. Jeg går generelt bare etter de på den nedre enden av skalaen, så du har ingenting å frykte :w00t:

Lenke til kommentar

Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen?

The Hoff på mine jaktmarker? Hvem har gitt deg lov til det? Grunder er jo safe nesten uansett dag, kjøttmarked nr1, hils damene fra Hyrlen og happyhunting ;)

Seriøst? Jentene kjenner deg ved ditt brukernavn på diskusjon.no?

Navnet mitt er ikke så veldig ulikt brukernavnet mitt :)

 

Men nei, jeg oppgir aldri navn og adresse, har i tillegg en burner i tilfelle de prøver å spore meg opp 9 måneder etterpå.

 

@the hoff, vel det er mye å ta av der oppe, studentby og lite søringer. Og et heads up, ikke snik i taxikøa ;)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Vet ikke om temaet har vært oppe, men det er for meg rimelig klart at målet som scores av Gerrard burde vært avblåst for offside????

Rotta Suarez er jo MEGET delaktig i målet og står helt klart i en offside posisjon...

 

Nok en elendig dommeravgjørelse etter min mening!

 

United kjører jo samme taktikk på frispark med Anderson. Tror også de endret regelen litt i forhold til når man var med i spillet samtidig som de fjernet offside på armer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...