Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooney stod i det minste frem og viste at han er en av verdens beste imo. Å kunne spille såpass bra, løpe så mye, vinne så mye baller osv på 0-3 med dritten vi har sentalt på midten vitner om en som faktisk bryr seg. Rooney gikk opp i min bok i dag, som eneste mann. I mine røde øyne var han banenes eneste lys i tunellen. Deilig å se at han har litt følelser for fansen og at han gav alt for oss, selv om det gikk på dunken. Det kan jeg respektere. Dette var "the perfect storm" alt som kunne gå til helvete gikk dit og vi ble "endelig" straffet for det uhyre svake defensive spillet vi har vist i år. i 1omg var vi bedre enn City og selv på 3-0 syntes jeg ikke det var ydmykende, faktisk. Men det er alarmerende for meg som setter innsatsvilje og karakter såpass høyt at vi rakner totalt på 4-1 (takk ferdinand, som gir bort tidenes dummaste corner) og "gir opp". Var 7 skudd på mål fra City, tre gikk inn på overtid. Sier dessverre litt om De Gea i dag også, hvor enkelt er det ikke tre den gjennom beina hans? Det er så jævla uakseptabelt fra gutta at det knapt finnes ord for det. Derfor gidder jeg heller ikke lete etter dem og velger å glemme hele matchen allerede i aften. God kveld boys, nå tar jeg kvelden og i mårra er det på med Keane drakta på jobb. Skal bære den med mer stolthet enn på mange år. Deilig å vise våre sanne farger også i motgang (om så bare en kamp)

Endret av toppmeis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Idiotisk uttalt av han United mannen, men jeg ser poenget hans. De fleste norske Liverpoolfans synger Justice for the 96 som om det var faren som døde(helt greit for min del egentlig) men veldig mange av dem oppfører seg som om de ikke vet hva som skjedde i Heysel. (Ikke et skudd mot Pool supporterne her inne forøvrig, mer på et generelt inntrykk av de jeg har truffet i virkeligheten.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...