Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotisk uttalt av han United mannen, men jeg ser poenget hans. De fleste norske Liverpoolfans synger Justice for the 96 som om det var faren som døde(helt greit for min del egentlig) men veldig mange av dem oppfører seg som om de ikke vet hva som skjedde i Heysel. (Ikke et skudd mot Pool supporterne her inne forøvrig, mer på et generelt inntrykk av de jeg har truffet i virkeligheten.)

Der sa du det. Nøyaktig det.

Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg? Dette er jo en enkeltperson... Så ut som de andre i diskusjonen tok det litt for alvorlig..

 

Fy ****. Har bare lyst til å gå ut skalle ned en tilfeldig United-supporter.

3. Verdenskrig er i gang. Liverpool Supportere Vs Man Utd Supportere

 

:!:

 

Vel. Det slår meg at reaksjonene på saken ikke er noe penere en AVJ sine komentarer

Lenke til kommentar

Hmm.. Not even close.

 

Hvordan det?

Tenkte på bildet, skrev posten før du redigerte. :)

 

Alt-Ctrl: Synes en altfor stor andel her inne har skapt seg et bilde av at alle som ikke skryter av United er urettferdige på noen som helst måte. Så blant annet Banan skrev at Viasat-studio runker til Barca, mens Tv2 runker til City. Er det så forbanna rart de ikke runker til United for øyeblikket?

Faller veldig utenom innlegget ditt, men jeg bare ranter løs.

 

Ballotelli omtales av Schau som en "legende" i den forstand at han kom med den fantastiske t-skjorten i en legendarisk kamp.

Edit: Slik jeg forstår det i alle fall. Og tror de fleste forstod det slik.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Vær så vennlig og utdyp, Limbeck. Nå er jeg spent.

 

Oppfordring til å banke opp tilfeldige Manchester United fans. Man får ingen fredspris for den

 

snippetisnapp.

 

Fett at slikt gjelder deg (de som heier på de store lagene her på forumet), men ikke vi som heier på de mindre lagene. Du tar tapet som en stolt supporter, når vi gjør det er vi "liksom-supportere" ute etter kred på forumet. Just amaziiiiiin'ah!

 

Hvordan mener du at han bør ta det da?

 

------

 

Jeg har ikke sett tv2 studio enda denne sesongen men tviler på at de har tatt pengedopings problemet så ofte. Og de ser vel på City kampen som en stor prestasjon

 

Verden vil bedras. Ikke sant Redneck?

Endret av Limbeck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vær så vennlig og utdyp, Limbeck. Nå er jeg spent.

 

Oppfordring til å banke opp tilfeldige Manchester United fans. Man får ingen fredspris for den

Selvsagt ikke. Man får dog fredspris for falske løfter, men det er ikke fredsprisen vi diskuterer her. Å si at det utsagnet er like ille som det den første personen presser ut av seg, er hårreisende.

 

 

Jeg har ikke sett tv2 studio enda denne sesongen men tviler på at de har tatt pengedopings problemet så ofte. Og de ser vel på City kampen som en stor prestasjon

 

Verden vil bedras. Ikke sant Redneck?

Er ikke City-kampen en stor prestasjon?

 

Og hæ?

Lenke til kommentar

City kampen er kjøpt av pengedoping og har den sportslige verdien av den tørka svetten mellom tærne mine. Omtrent den samme sjarmen også

 

Den siste der hadde en litt vag mening, men den passa jo godt siden du ville ha den forklaringa ovenfor. Man kan sammenligne litt med tv2 studioet om jeg har rett intrykk av stemningen og man kan også sammenligne med haugevis av debatanter, provokatører, og, vel, alle som har plutselig dukka opp på facebook, email og irc sammen med diverse opprigninger og sms som har kommet siden søndag ca klokka halv 5

 

Men for å sitere meg selv, om et Manchester United tap skaper sånne reaksjoner så har man statuert noe. Har noen andre klubber klart å fremprovosere en slik reaksjon etter en fotballkamp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

City kampen er kjøpt av pengedoping og har den sportslige verdien av den tørka svetten mellom tærne mine. Omtrent den samme sjarmen også

 

Den siste der hadde en litt vag mening, men den passa jo godt siden du ville ha den forklaringa ovenfor. Man kan sammenligne litt med tv2 studioet om jeg har rett intrykk av stemningen og man kan også sammenligne med haugevis av debatanter, provokatører, og, vel, alle som har plutselig dukka opp på facebook, email og irc sammen med diverse opprigninger og sms som har kommet siden søndag ca klokka halv 5

 

Men for å sitere meg selv, om et Manchester United tap skaper sånne reaksjoner så har man statuert noe. Har noen andre klubber klart å fremprovosere en slik reaksjon etter en fotballkamp?

Du er jo veldig glad i at jeg trekker fram Barcelona i Man Utd tråden, men de skaper lignende tendenser her på forumet hvertfall.

 

Forøvrig tror jeg du har misforstått poenget til Gine Necro. Han klandrer ikke reaksjonen etter denne kampen.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...