Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående artikkelen så er det riktig at Torres var ikke så pen når han forlot Liverpool. Dog de fikk en mer enn høy nok sum. Ellers så graver han sin egen grav. Liverpool supportere glorifiserer sin egen klubb, vel ja, de og alle andre og ikke minst han selv. Chelsea har ikke en stor historie og han er veldig flink til å gå en lang runde rundt det temaet.

 

 

-------

 

Hernandez er verdt den lønna. Glad han har fått ny kontrakt. En klassespiss

Lenke til kommentar

Litt rart at han slutter på landslaget så tidlig. Han bør ikke være veldig langt unna toppnivået sitt under neste VM, men for United er dette åpenbart gode nyheter.

 

Vil ikke komme som noen overraskelse om han gjør comeback rett før VM, men jeg synes dette bare er positivt. Begynner å bli "gammel", da er det best at han fokuserer på klubb. Spesielt når det er så sterk konkurranse som det er nå.

Lenke til kommentar

Føkk it, jeg poster likesågreit et par tweets her for de late.

 

andersred Andy Green

Rafa WAS RIGHT. Add wages to net transfers and SAF outspent him by £5m. That explains the 6-2 trophy advantage!

 

 

It cost me £1 everytime I download another year of #LFC accounts and each time it says the same thing. Evans/Houllier/Benitez outspent SAF.

3 hours ago

 

andersred Andy Green

Full spreadsheet of the #LFC and #MUFC transfer data for the dweebs amongst you. docs.google.com/spreadsheet/cc…

3 hours ago

 

andersred Andy Green

LFC fan asked for data back to 2000. #LFC spent £403m, recouped £207m, net £195m. #MUFC spent £388m, recouped £225m, net £163m.

3 hours ago

 

andersred Andy Green

Even add back Ronaldo sale proceeds and Benitez spent £23m more...

4 hours ago

 

andersred Andy Green

Benitez spent £301m on gross transfers over 6 yrs at #LFC recouping £144m. Fergie same period spent £231m, recouped £178m. #facts

4 hours ago

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takker Hoff. Eg boikotter fjasbok og twitter. Så det var bra du postet.

 

Benitez må være tidenes idiot. Hadde håpt noen gikk i strupen på han og bad han kommentere tallenes tale. Men det ville vel bare ført til nok et sammenbrudd. Så kanskje vi skal spare pleierne for overtiden?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du prøver på her. Prøver du å bruke videoen over som et argument for at Hernandez er en god fotballspiller? Han har sine ekstremferdigheter, men det er uten ball. Som fotballspiller for verdens nest beste klubb føler jeg det bør være et minimumkrav at man er i besittelse av basisferdigheter man lærer i syverfotball. Jeg setter pengene mine på at Hernandez ikke var mer enn en heldig målscorer i sin første sesong for klubben. Om han gjentar bedriften ønsker jeg selvfølgelig å ha han i troppen, men da som en supersub. Hernandez er ikke god nok og kommer aldri til å bli god nok til å være førstevalg for en klubb av Uniteds størrelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...