Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Selvsagt er de gode, men absolutt ikke skremmende. Et bleikt Villa skaper tross alt ganske mange sjanser i dag, selv om City var redusert fremover i banen. Foruten Wigan så har alle lagene de møtt skapt endel, selv om målene har uteblitt. De ser litt småtunge ut og er et type lag jeg tror vi kommer til å spille godt mot, slik som i august.

 

City blir en tøff utfordrer og kan fort vinne ligaen, null tvil om det, men jeg syntes fortsatt vi har den mest imponerende serieåpningen (dog litt fadet de siste kampene) motstanden tatt i bettrakning. City har hatt en jævla gunstig terminliste sålangt og det må nevnes selv om de har imponert.

 

Vinner vi mot City neste helg og Everton uka (b) etter det så blir vi fæle å ha med å gjøre. Utd har en veldig fin jule og nyttårsstri i år, samt avsluttning på sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nevnes at seirene over Arsenal(ekstremt svekket lag), Chelsea(to offsidemål) og Tottenham(beste og muligens viktigste spilleren streiket) var på hjemmebane for United. Viktige faktorer som spiller inn.

Skal City kun spille på bortebane mot disse lagene?

Var snakk om ligaåpningen så langt.

 

Hahaha, for en jævla gjøk du er. Bitre idiot av en Liverpool-supporter. Gud og Kongen fikk visst bare ett poeng i dag? Hører det svir.

 

Vi er 6 poeng foran Liverpool, etter både Chelsea, Arsenal og bla. a. Spurs. Liverpool ranet med seg ett poeng pga hora Adam. Sterkt.

Ikke fått lørdagsgodteri ditt enda(flere kan være usaklig)?

Hva som ikke stemmer? Arsenal stilte med det svakeste laget siden 70-tallet hands down. Tottenham spilte uten sin beste spiller pga streik og United fikk to mål som skulle vært offside.

MEN sånn er fotball, slikt jevner seg ut iløpet av sesongen. Ingen som sier at seierene var ufortjent, bare hadd united hadde marginene på sin side. City har spilt mer underholdene(og kanskje bedre) så langt.

Bitter? Please, fullt forbredt på 1-1kamp idag.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hva tror folk om Berbatov, da? Ikke på benken engang. Kan jo forsåvidt skjønne det, i og med at Hernandez OG Rooney satt der. Men tror dere han forsvinner i Januar? Han virker jo forsåvidt trofast til klubben, men jeg skjønner han jo hvis han går.

Det virker som han er trofast mot klubben ja, men han er vell i overkant dyr spiller å ha på laget til å ikke bli brukt.

Tror det beste for han og klubben er at han blir solgt i januar vinduet.

 

Edit:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/evra-anklager-suarez-for-rasisme-3612052.html

Stygt om det er sant..

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

WayneRooney Wayne Rooney

Good result for u's today. Especially as we rested me. Hernandez. Berbatov. Vidic. Nani. Valencia. Carrick. Big games coming up. #Rested

 

themichaelowen michael owen

@WayneRooney And Me!!!!!

 

Haha, jeg merker at jeg har en aldri så liten forbudt forelskelse på gang rettet mot godeste Michael Owen.

Lenke til kommentar

WayneRooney Wayne Rooney

Good result for u's today. Especially as we rested me. Hernandez. Berbatov. Vidic. Nani. Valencia. Carrick. Big games coming up. #Rested

 

themichaelowen michael owen

@WayneRooney And Me!!!!!

 

Haha, jeg merker at jeg har en aldri så liten forbudt forelskelse på gang rettet mot godeste Michael Owen.

 

Owen er en stjernekar. Nesten som jeg kan tilgi han noen av de minst viktigste målene han har mot oss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...