Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1913/14 - Aston Villa (0-6)

1925/26 - Manchester City (1-6)

1927/28 - Newcastle United (1-7)

1930/31 - Huddersfield Town (0-6)

1930/31 - Newcastle United (4-7)

1960/61 - Sheffield Wednesday (2-7)

2011/12 - Manchester City (1-6)

 

De gangene vi har sluppet inn seks eller flere mål på Old Trafford.

Endret av PSV
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klart han har mye av skylda, men gi nå faen i å analysere enn slik match. Koz og klemz til dere alle, selv Limbeck. Vi står jo sammen om smerten alle mann og vi deler gleden når det går bra. La nå fans av andre lag ha sin dag i sola, vår tid kommer igjen.

 

Much to learn our young kids have. Karakterbygging dette her. Skal vi nå Barcelonas nivå må vi gjennomgå denne forandringen og i dag fikk vi svi på pelsen for å være naive. Får vi en David Silva type inn sentralt og en CDM så er mye gjort. Forandring er ikke gjort over natta og i dag fikk vi kjenne på baksiden av medaljen.

 

Tid leger alle sår boys

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Etter denne kampen må vel Ferguson ha våknet. Laget og da spesielt den sentrale midtbanen skriker etter kreativitet og målskårere. Hva skjedde i de første 20 minuttene av kampen? Jo United dominerte kampen fullstendig, men de fikk ikke til en verdens ting. City lå bakpå og forsvarte seg ekstremt godt, så kom kontringen deres 0-1. I andre omgang fikk Evans rødt kort, og resten orker jeg ikke prate om. En kreativ spillertype som Sneijder hadde vært gull og hatt i dag.

Ved pangstarten til United i begynnelsen av sesongen var det mange som sa vi ikke trengte en Sneijder-type, og at laget var det beste på flere år. Vel nå har det gått noen kamper, og jeg synes at den kreativiteten på midten har vært savnet, det blir så ille at Rooney må trekke ned på midten for at det skal være noe snev av kreativitet. Denne typen mangel så vi også mot Liverpool.

 

Ellers ser det ut som at United tar "en Chelsea" i år, ved at de starter kanonbra og kollapser fullstendig. Kan forresten ikke skjønne meg på alle de som hauser opp Welbeck så heftig, oppskrytt spiller.

Endret av Simenrf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter denne kampen må det vel Ferugson ha våknet. Laget og da spesielt den sentrale midtbanen skriker etter kreativitet og målskårere. Hva skjedde i de første 20 minuttene av kampen? Jo United dominerte kampen fullstendig, men de fikk ikke til en verdens ting. City lå bakpå og forsvarte seg ekstremt godt, så kom kontringen deres 0-1. I andre omgang fikk Evans rødt kort, og resten orker jeg ikke prate om. En kreativ spillertype som Sneijder hadde vært gull og hatt i dag.

Ved pangstarten til United i begynnelsen av sesongen var det mange som sa vi ikke trengte en Sneijder-type, og at laget var det beste på flere år. Vel nå har det gått noen kamper, og jeg synes at den kreativiteten på midten har vært savnet, det blir så ille at Rooney må trekke ned på midten for at det skal være noe snev av kreativitet. Denne typen mangel så vi også mot Liverpool.

 

Ellers ser det ut som at United tar "en Chelsea" i år, ved at de starter kanonbra og kollapser fullstendig. Kan forresten ikke skjønne meg på alle de som hauser opp Welbeck så heftig, oppskrytt spiller.

 

Første innlegget ditt jeg er hjertens enig i (bortsett fra at jeg ser et enormt potensiale i Welbeck), kudos.

Lenke til kommentar

Ved pangstarten til United i begynnelsen av sesongen var det mange som sa vi ikke trengte en Sneijder-type, og at laget var det beste på flere år.

Vel, kanskje vi hadde typen, men han er skadet nå.

 

Young og Anderson f.eks har vært en skygge av seg selv etter at Cleverley gikk av banen. I starten av sesongen var de fantastiske begge to.

 

Kan bli spennende å se om han har "impact" når han kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Vi prøvde å hente Sneijder da

 

Evans ditt og Sneijder datt. Alle andre sine spillere er de beste. Jeg tror samspill, stolthet og samhold vil gjøre oss til et bedre lag enn å bare hente spillere vi tror vil heve oss. Vi må prøve å spille bedre sammen. Hjelpe hverandre og blø for laget. Det tror jeg er veien å gå

 

En annen ting jeg tenker på er jo at vi nå har vert igjennom en beinhard seriestart. Vi er ferdig med City, Chelsea, Arsenal og Liverpool borte og det er enda lenge til Jul

 

Fergie bør prøve å få tilbake samholdet og flyten og selvtilliten. La oss reise oss og ta en lengre seiersrekke. Det er vi fullt kapable til. Denne kampen er over og det var en stor sorg det som hendte i dag. På mange måter et bilde på det største onde i dagens fotball

 

Nå er det neste kamp

 

Ps. Hvem møter i forresten?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ved pangstarten til United i begynnelsen av sesongen var det mange som sa vi ikke trengte en Sneijder-type, og at laget var det beste på flere år.

Vel, kanskje vi hadde typen, men han er skadet nå.

 

Young og Anderson f.eks har vært en skygge av seg selv etter at Cleverley gikk av banen. I starten av sesongen var de fantastiske begge to.

 

Kan bli spennende å se om han har "impact" når han kommer tilbake.

 

Regner med at han er jævla spille sugen og klarer å dra litt entusiasme inn i midtbanen vår igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...