Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Jizz in my pants!

 

Douglas Costa er en fyr jeg mer enn gjerne ser i den røde drakta :thumbup:

Han virker som et (ikke for å banne i kirka) mer ferdig produkt enn Ronaldo var når han kom til klubben,i forhold til overblikk,lagspiller og pasningsfot.Samt han har et finteregister som minner om CR.

 

"Fergie Sign him up!" :D

Lenke til kommentar

Det klarer du vel å finne ut selv? Og til en annen gang, goal.com er ikke noen god kilde da de gjengir rykter uten noen form for kildekritikk.

 

Er skeptisk inntil videre, men jeg må si jeg kom over

via united.no-forumet der han imponerte meg en del. Verdt å merke seg at videoen er fra kun en kamp og dermed ikke noen standard skrytevideo. Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg håper og tror at Douglas Costa blir vår store sommersignering.

 

Det er en ting jeg stusser over ved Obertan kjøpet. Det er at det nevnes at Arsenal og Inter også ville hente spilleren. Hvordan har det seg da at Blanc ble overrasket over budet vårt og han bare kostet £3M?

 

Skrytevideoer er skrytevideoer. De viser spillerenes sterke sider og er en fin pekepinn på hva de kan på sitt beste. Hos Tosic er det jo tydeligvis fysikken det står på da flere nevner at han var for svak fysisk i U21 mesterskapet. Nani er jo fryktelig god teknisk så jeg håper virkelig at dette blir hans gjennombruddsesong.

 

EDIT: Noen andre som synes at Obertan ser litt klønete ut når han tar overstegsfinter? Minner meg fryktelig om Crouch sine.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Løst rykte men Ferguson har snust på Zlatan Ibrahimovic som ny stjernespiller inn på Old Trafford. Dere får ikke Ribery så Zlatan vil jo være en meget gunstig tilvekst for å bøte på vakumet som Ronaldo etterlot seg. Dailymirror.co.uk som melder dette.

 

Tipper Zlatan går for rundt 500-600 millioner. Ribery er prissatt til 785 millioner.

 

Ting som taler imot at dette ryktet bærer med sannhet er at ingen i Man United eller Inter er sitert i saken samt at Zlatan er 27 år og dermed over grensen Man United har opperert med tidligere for max alder på spillere de innvisterer mye penger inn.

 

Hvis Zlatan ikke er mannen, hvilke type spillere tror dere vil komme inn iløpet av sommeren? noen store navn eller flere i Valencia - Oberton klassen?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk ikke at Alex vil handle inn ett veldig stort navn, hvis det skulle bli noe sånt så vil jeg heller si i Huntelaar klassen. Ikke av de alle største stjernene. Selv så håper jeg at det ikke kommer en super stjerne til United, og ihvertfall ikke Zlatan som tror han er større enn laget selv. Vi har hatt nok av sånt med Ronaldo.

Endret av krissttian
Lenke til kommentar
Om Zlatan kommer, skal jeg seriøst ruse meg til de grader. Håper han kommer :)

Kan godt hende han spiller bra, men takler ikke hvordan han er som person. Jeg vil heller at vi får en som ikke er av de store navnene som kommer for å bevise at han er god, framfor en som allerede har vist det over tid. Og uansett så tviler jeg på at Inter vil selge han, men kanskje noen har hørt noe annet?

Lenke til kommentar

United trenger jo ikke akkurat en spiss, United har grei dekning der med tanke på at vi kan slippe de unge litt mer til. Og da har vi jo, Berbatov, Rooney, Macheda, Welbeck og Owen. Så vi MÅ ikke ha en spiss som mange mener. Ser heller at United trenger en midtbanekriger.

 

300mill når vi ser på summene real gir for spillere så er det lite, Real er med på å dra opp prisene veldig. Og la oss ikke glemme at Inter vet veldig godt hvor mye united fikk for salget av Ronaldo

Endret av krissttian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...