Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Evra kommer til å ha full kontroll på den stakkars vingen til Chelsea, det er jeg skråsikker på!

Skrevet
Burnley mot Spurs. Er det mulig for Burnley å slå ut det fjerde London-laget? :D

Hadde vært kult å møte Burnley i finalen! :w00t:

0-1 og fy faen så herlig av Eagles, slår venstrevingen og venstrebacken til Spurs LETT, også så bra innlegg at det var umulig at det ikke ble mål. Eagles, de gangene jeg har sett han i Burnley, har vært fantastisk. (LC)

Skrevet (endret)

Oh jesus. Eagles, igjen, et sykt bra innlegg, denne gangen med venstre fot, og en god heading og bare cm vekk fra 0-2, så nærme. Eagles herjer.

Endret av tc47
Skrevet
Flere som har lyst til å bytte Eagles med Nani?

Om Nani hadde fått seg en sesong i Burnley hadde han kanskje skjønt at han se litt mer seriøst på hvordan han presterer, eller ikke presterer, om det blir mer riktig.

Men Nani ville aldri akseptert å dra til Burnley for en brøkdel av lønna og alt annet som følger med å spille for en lavere rangert klubb.

Skrevet

Så vidt jeg vet så har vi vel en klausul angående tilbakekjøp av Eagles, så det er helt supert at han klarer seg bra. Kanskje han en dag kan returnere til Old Trafford? Må innrømme at jeg har mine tvil, men man kan alltid håpe.

Skrevet

Eagles er dårlig. En god kamp i Burnley gjør han ikke god. Nani hadde nok sett forferdelig god ut i Burnley. Nani er god, og det er nesten kvalmt at noen vil ha en spiller som han solgt.

Skrevet (endret)

Eagles er dårlig. En god kamp i Burnley gjør han ikke god. Nani hadde nok sett forferdelig god ut i Burnley. Nani er god, og det er nesten kvalmt at noen vil ha en spiller som han solgt.

Jeg er enig med deg, problemet til Nani(tror jeg) er at han får bedre selvtillit når Ronaldo ikke spiller. Selvfølgelig er det en fordel om han kan spille bra mens Ronaldo er utpå banen også, men hvem vet hvor lenge Ronaldo blir?

Evra kommer til å ha full kontroll på den stakkars vingen til Chelsea, det er jeg skråsikker på!

Verdens beste venstreback spør du meg. smile.gif Endret av Windows8
Skrevet

Folkens, hvor er dere? Er kamp i kveld, jo!

Troppen

Kuszczak, Amos, Neville, Rafael, Vidic, Evans, O'Shea, Nani, Ronaldo, Anderson, Scholes, Carrick, Fletcher, Gibson, Possebon, Giggs, Park, Rooney, Berbatov, Tevez, Welbeck.

Er han ikke i Portugal? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...