Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er en skam at Nordmenn holder med United

når vi har bedre liga i norge

HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHaAa

*puuuuuuust peeeeeeees*

HAHAHAHAHAaAAa

Bedre liga i Norge?

Grunnen til at jeg IKKE følger med i norsk liga,er mangelen (!!!) på kvalitet.

Skrevet

Innlegg som omhandler hvorfor personer er bannet har blitt fjernet fra tråden. Dette er en sak mellom den aktuelle brukeren og moderatorteamet.

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.

Skrevet (endret)

Folkens: Hvor finner eg reglene for United og liverpool tråden?

Ønsker ikke en "plutselig død" slik som vår kjære "vi nevner han ikke med navn" opplevde nett....

Endret av Jotun
Skrevet

Nå... Det fjernes da virkelig en bråte innlegg som hverken er personangrep eller direkte OT....

Men men... Får bare skrive koselige ting og med smiley bak slik at man kan gjemme seg bak at det var jo bare en søt spøk eller noe....

Forsøk på dårlig humor blir også fjernet

Forsøk på god humor som feiler og blir dårlig humor blir derimot stående :tease:

Vet enda ikke hvordan det er med forsøk på dårlig humor som blir god humor...

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Rolf me baby

Bra kamp igår :cool:

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet
18.33 Manchester United striker Carlos Tevez has been quoted on Argentinean radio as saying he is unsure what the future holds for his career. The report credits the forward as saying he has been upset with how Manchester United have handled his contract talks.

Kilde: Sky Sports

Sa ikkje nettopp Tevez eller folka hans at dei har til gode å prate om kontrakt, men at det er nok av tid?

Skrevet
Kan jeg få lov til å spørre om dere, som mange av de mest hardbarka United-supporterne, ønsker Ronaldo dit peppern gror?

Raste trenger ikke svare ;)

Kan jeg få lov til å spørre om dere, som mange av de mest hardbarka United-supporterne, ønsker Ronaldo dit peppern gror?

Raste trenger ikke svare ;)

Jeg ønsker at han blir så lenge som mulig

Skrevet
det er en skam at Nordmenn holder med United

når vi har bedre liga i norge

Ja la oss alle se på et kart og velge det laget som er nermest. Dessuten er det ikke det man gjør i Norge heller. Hvor stor andel av RBK suporterene er fra Rosenborg?

Jeg ser ikke hvordan man kan bli glad i en klubb på den måten. Det blir som å gifte seg med nabojenta fordi hun bor nermest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...