Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig Sir Alex er typen til å holde på en spiller på tross av at han ikke vil være i klubben? Det har vært nok av indre konflikter som endte med at spillere forsvant fra klubben. Som sagt før; spillere kommer og spillere går, laget består!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på klippet da. Her har vi en reporter som stresser ronaldo maks, prøver å mane ut sitater som kan lage overskrifter.

 

Vi vet godt at Ronaldo ikke er stødig i engelsk formulering, men klarer seg fint her.

 

Han sier han har en drøm om en gang å spille i Spania, men er nå glad i Manchester United og vil spille for Manchester United. Det er vel positivt?

 

Det sagt, så har jeg ingen tro på lojalitet fra Ronaldo. Han ønsker å vise seg frem mest mulig, få mest mulig penger og mest mulig oppmerksomhet. Per i dag oppfyller Manchester United alle disse kravene.

 

Verdens beste fotballspiller har desverre en personlighet jeg ikke har mye til overs for, men han er i bunn og grunn bare søt og liten, og jævlig god i fotball.. :)

Lenke til kommentar
Se på klippet da. Her har vi en reporter som stresser ronaldo maks, prøver å mane ut sitater som kan lage overskrifter.

 

Vi vet godt at Ronaldo ikke er stødig i engelsk formulering, men klarer seg fint her.

 

Tenkte på det samme når jeg så det klippet, reporteren stresser jo han veldig. Så Ronaldo fikk nok ikke formulert seg ordentlig.

Lenke til kommentar

Litt flere av mine tanker om Ronaldo:

 

Ronaldo har sagt lenge at ønsker å spille i Spania en gang. Man kan kalle det å ikke være loyal men jeg synest ikke det er noe galt i å ønske å spille i Spania. Å gjøre det klart lenge i forveien er mat for mediene, men han ønsker ikke å lure noen her. Han har gjort det klart slik at alle er forberedt på det.

 

Angående lotalitet så skulle alle fans ønske at alle spillere i klubben er loyale, men slik er ikke virkeligheten. Han var ikke loyal mot Sporting, så hvorfor skulle han være det for oss?

 

Jeg kan også forstå han veldig godt. PL er en hard liga og han blir sparket ned gang på gang uten å få beskyttelse fra dommerene. I Spania spiller de en mye mere teknisk fotball og spillere blir mere beskyttet. Jeg tror Ronaldo passer bedre i Spania enn i England. Hva som for øyeblikket blir sett på som den beste ligaen tror jeg har veldig lite med dette å gjøre.

 

Om vi vinner på Onsdag så har han også vunnet alt han kan vinne med Manchester United, inkludert CS og LC. Han har rundspilt hele England. Kanskje han føler for en annen type utfordring.

 

Jeg tror ikke han drar i sommer, men om han skulle det så må vi også huske hva han har gjort for oss. Vi kjøpte han for 14 mill og kommer til å selge han for en fantasi sum. Ronaldo har hevet oss veldig mye.

Lenke til kommentar

Ronaldo drar nok når han vil, og om dette er til sommeren så får det så være. Vi vil selvsagt gjerne at han skal vise lojalitet til klubben på lik måte som vi er lojale når det gjelder å være supporter, men Ronaldo er ikke United - supporter, men fotballspiller og ønsker å være stjernen, spille fotball og få en haug med oppmerksomhet, og akkurat nå får han det i United. Jeg skulle akkurat som enhver ønsket at Ronaldo sa "I want to stay here for the rest of my career", men dette skjer jo neppe. Han ønsker seg tydeligvis til Spania (tror ikke han vil få like stor suksess der), men han sa jo også at "sometimes dreams don't come true", men jeg liker overhodet ikke at han ikke kunne gi et svar som roet nervene mine angående at han spiller for Manchester United også neste sesong.

 

Hvem kunne erstattet Ronaldo forresten? Regner jo med at vi hadde fått 600 - 800 millioner for han så pris er vel ikke noe problem.

 

Dette er grunnen til at jeg elsker spillere som Giggs, Scholes, Solskjær, Brown, Neville fordi de er spillere som har hjertet i klubben.

Lenke til kommentar

Av de fem du nevner så er 4 lokale spillere. Det har nok en del med saken i gjøre.

 

Tipper vi får over 30 mill for Ronaldo. Kanskje opptil 40 mill. 2-3 ganger så mye som vi ga for han.

 

Det er flere stjernespillere i Real Madrid. Derfor er det verre å være artisten. De har ikke så mange jobb spillere som Vidic og Scholes som er fantastiske spillere, men ikke trekker oppmerksomhet.

 

Tror ingen kan direkte erstatte han, men jeg tror laget kan erstatte han. Laget erstattet Ruud selv om vi ikke har en boks spiller. Carrick er flink i Keane sin spillerolle, men er ingen leder. Alikevel har vi ikke blitt dårligere. Jeg ser ingen enkeltspiller som har en sjangse til å erstatte han uten videre, men vi som lag overlever, Vi overlevde Robson, Cantona, Ince, Stam, Beckham, Keane og Ruud. Vi overlever Ronaldo også.

 

.....når han drar. Ikke sikkert han drar på mange sesonger enda. Det med CL finalen tror jeg han sa fordi han nå konsentrerer seg om den finalen. Ikke noe annet.

 

PS! Om han har gitt signal om at han drar så spiller han ikke CL finalen. Fergie er ikke redd for å sette spillere ut av laget.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å savne Ronaldo bare pga. han var en vi kunne tenke på som kan forandre resultat for oss. når det sto 0-0 mot fulham borte ifjor så var det bare 1 spiller som var klar å gidde å skifte uavgjort til seier.

 

Merker at jeg skrev var, tror jeg tar dette litt for seriøst. Men er det rart da? Er jo ikke en spansk avis denne gangen, og når han sa "dreams dont always come true" tok jeg det som en "Ok Real, make my dreams come true" men kan bare være meg som overreagerer her. Men helt ærlig, hvis Fergie kan finne ut om han tenkt å dra nå til sommeren så vil jeg ikke se han i startoppstillingen mot Chelsea i Moskva. Og siden det er Giggs sin storkamp så er det jo like greit at Nani spiller. Jeg kødder ikke nå, jeg hadde vært fornøyd med en:

 

VDS

 

Brown Rio Vida Evra

 

Nani Scholes Carrick Giggs

 

Rooney Tevez

 

fikk akkurat nå tenke over hvor mye jeg elsker Brown, Scholesy, Giggsy og Neville :) BARE sånne spillere kan være legends, ikke Ronaldo, Beckham osv. Er ikke sur at Ronaldo vil dra, men at han sier sånt nå rett før finalen og når alle Utd supportere er jo så jævlig spent på hvor god han kan bli for oss i de årene FØR han drar til Spania (visste jo at han skal dra, men tenkte 2012 eller noe) er litt for dumt for nå tenker folk om vi vinner CL med han; faen da, nå har han sikkert tenkt å dra. unødvendig og kjipt, men ha en fin 17. mai folkens :)

Lenke til kommentar

Syns det blir veldig mykje doom og gloom her. Trur nok uansett kva Ronaldo har sagt no, så er det ikkje berre for Real og komme å hente han. Så lenge SAF ikkje vil at han skal gå, så har han fortsatt kontrakt igjen. Klart at det ville vere totalt idiotisk og holde på han og at han til slutt gikk for en slikk og ingenting, men eg trur faktisk at han vil vere i klubben eit par sesongar til enda. (I det minste til eg ser eit bud frå Real som er såpass høgt at det "nesten" ville vere greit å la han gå.) Real gjer jo sjølvsagt det meste for å få spelaren til å tenke mest mulig over framtida si, det er jo ein taktikk som tilogmed funkar brilliant på FM.

 

Dersom Ronaldo reiser i sommar, så bør det vere for ein sum som overgår det meste som har vore sett tidligare. trur nok ikkje 30-40 mill vil vere nok, det blir jo sagt at dersom Real skal kunne kjøpe Ronaldo så vil ha gå som verdens dyraste spelar, som jo er greit ettersom han er verdens beste spelar, og då snakkar ein i nærheita av 100mill, eller 1 mrd i norske kroner.

 

Det laget som United har no passar godt med ein Ronaldo og eg håpar vi får nyte godt av kunstane hans i minimum eit par sesongar til, men enn så lenge så tenker eg heller på en viss kamp på onsdag enn noko som kanskje, muligens i verste tilfelle kan skje i løpet av sommaren.

Lenke til kommentar

"A lot of South Americans prefer to play in Italy or Spain when they move to Europe. Maybe one day I’ll play in La Liga, but I’m really pleased that I came to England. This is the best league in the world and I’m amongst some of the best footballers in the world. I’m really happy about that.”

-Tevez (www.manutd.com)

 

Faen ta La Liga, blir litt for mye :p men forresten gutter, vi har jo Tevez på lån nå, må betale en del der også for å sikre kontrakt med han? Jaja, ordner sikkert kontrakt med Tevez; han har imponert meg og de fleste utd supportere i år :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være latterlig? Dersom været betyr en del for trivselen, er det jo en grunn til å dra. Jeg tror ikke dette vil være grunn nok for noen til å dra, men dag inn og dag ut med kaldt og ofte regnfult vær, er jo litt kjipt. Om du søker nye utfordringer, kan det jo være fristende å velge et klima som passer deg selv?

 

Har tenkt litt på dette med vær når jeg ser Madeira-gutten vår løpe rundt i solskinn, regn, sludd og snø i samme kampen.

 

Men som du sier, Chauz, jeg tviler på at dette har veldig stor betydning. En viss betydning har det nok ...

Lenke til kommentar

Tror nok neppe Ronaldo drar for smålige 40 mill, nei her blir det nok 100 mill ++ Han er verdenss beste spiller, og han slipper nok ikke for rundt 400 millioner norske kroner, det blir jo alt for billig, det er jo kun 80 millioner mer enn det Barca skal selge Ronaldinho for, og han er jo i dårlig form...

 

Men jeg håper på det beste, og tror at vi ser Ronaldo ihvertfall tre år til på Old Trafford i United drakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...