Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nah, fellingen av Rooney var vel egentlig noe vi var heldig med. Det er slike taklinger f.eks Anderson gjør stadig vekk på midtbanen og de blir ikke slått ned på. Vi var heldige som slo Wigan.

 

Selv om vi kan si med hensyn til straffe at vi fikk igjen for den tvilsomme staffen vi fikk tildelt når Scholes ble felt, så skulle vedkommende vært utvist i første omgang. Og med 10man ville nok resultatet stått seg annerledes.

Hvordan i all verden er den tvilsom? Det ser kanskje ut som han faller lett, men han blir jo ikke tatt av den foten som var løftet, men bakerste fot. Helt soleklar straffe. Tror du og Grant er noen av de få som mener den ikke var klar. Forøvrig så gjør ikke to feil noe rett.

Lenke til kommentar
Enig. Har vært drit god de gangene han har fått sjansen. Flausen mot Coventry var han den eneste unge som hadde god spillerforståelse og var kanskje United beste.

(tross hele laget var dårlig) 4-0 mot Wigan var både han og Simpson god, scorte mål i CL mot et lag jeg ikke husker, kjempe god på hodet osv. Har troen på ham, slik som Ferguson.

 

zaltmann: Da har jeg 0 peiling.

Han hadde også en "blooper" mot Bolton før jul da han fikk sjansen men 4mill £ er for lite. Utrolig talent

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532932

 

Må si at jeg ikke liker at Ronaldo kommer med sånne uttalelser, håper Fergie banker litt vett i han imorgen på treningsfeltet.

Men er vel jo ikk 100% sikker på at kilden er så troverdig heller.

Mister dere Ronaldo "sliter" dere neste sesong. Finne en god nok erstatter for han blir nok ikke lett. Det positive med et eventuelt salg av Ronaldo er derimot at Rooney/Tevez blir mer fremtredene i klubben.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532932

 

Må si at jeg ikke liker at Ronaldo kommer med sånne uttalelser, håper Fergie banker litt vett i han imorgen på treningsfeltet.

Men er vel jo ikk 100% sikker på at kilden er så troverdig heller.

Mister dere Ronaldo "sliter" dere neste sesong. Finne en god nok erstatter for han blir nok ikke lett. Det positive med et eventuelt salg av Ronaldo er derimot at Rooney/Tevez blir mer fremtredene i klubben.

 

Det tror jeg faktisk ikke. Vi har som vane å miste stjernespillere og vi har alltid klart å erstatte de. Jeg personlig tror Ronaldo forsvinne, og tro det eller ei så gjør det meg ikke all verden.

Lenke til kommentar

LarsP, det tviler jeg.Grunnen til at C.Ronaldo lager så mange mål er fordi han er med i angrep hele tiden, aldri i defensiv ergo han gjør området trangt for Tevez og Rooney. Hvis han går bort til R-M, da vil Rooney og Tevez bli mer synlige.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Selvsagt vil Ronaldos fravær gjøre Tevez og Rooney mer synlige, men det forandrer ikke det faktumet at et United uten Ronaldo er et helt annet lag (i negativ forstand) enn United med Ronaldo.

 

Enkeltspillere kan ha utrolig mye å si for lagets prestasjoner. Chelsea har f.eks ikke vært det samme i fraværet av en spiss som skårer mye mål.

Lenke til kommentar

Det er i mine øyne lettere å erstatte Henry enn å erstatte Ronaldo, da hans likemann ikke eksisterer. Det nærmeste man kommer er vel en Messi eller en Joaquin, men det blir fremdeles ikke det samme.

 

Hva Henry angår så var jeg overbevist om at Wenger kom til å finne en verdig erstatter, noe han har gjort i Adebayor. Den mannen er en mester i å finne de riktige spillerne til spesifikke posisjoner på banen - verdens beste trener. Period.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532932

 

Må si at jeg ikke liker at Ronaldo kommer med sånne uttalelser, håper Fergie banker litt vett i han imorgen på treningsfeltet.

Men er vel jo ikk 100% sikker på at kilden er så troverdig heller.

Mister dere Ronaldo "sliter" dere neste sesong. Finne en god nok erstatter for han blir nok ikke lett. Det positive med et eventuelt salg av Ronaldo er derimot at Rooney/Tevez blir mer fremtredene i klubben.

 

Ble sagt når Ruud dro også

Lenke til kommentar

Jeg mener fremdeles at det er lettere å erstatte en ren goalgetter a là Nistelroy, Henry eller Drogba enn en anvendelig midtbanespiller.

 

Nå som det er sagt, så tror jeg ikke Ronaldo kommer til å røre på seg med det første. Det ville vært utrolig trist for Premier League om han skulle finne på å dra til La Liga.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så har ikke Ronaldo sagt noe annet enn det han alltid har sagt.

 

Jeg vil såklart at han skal bli så lenge som mulig, men om han drar så får han bare dra, så får vi konsentrere oss om de spillerene vi har. Vi er ikke noe dårlig lag uten Ronaldo heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...