Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi vi er dumme? :)

 

Vi kan jo ta noen grunner til at han skal dra.

 

Om vi vinner CL så har han alle medaljene som er verd å ha med oss.

Han har rundspilt hele PL

Han treneren til Portugal vil ha han i spansk fotball

Angående det siste, Scolari forlater jo Portugal etter EM, så han er jo bare å drite i ;)

Han har enda ikke tatt klubb VM, pluss at han kan bli den spilleren med mest apps gjennom tidene vis han blir ut karrieren, bare ta igjen Giggs det ;)

Lenke til kommentar
*Rykter om at Aaron Ramsey er på vei til Manchester*

Noooooooooo! Gud, vær snill å la Rambo bli i Cardiff, hvor han hører hjemme! I det minste i noen sesonger til. Han er uansett for dårlig for Uniteds førstelag, og for god for reservelaget.

 

Det er vel snakk om en klausul som betyr at han kan være på lån til Cardiff hele neste sesong før han kommer til United, med 7 menn på benken neste sesong betyr det i realiteten at han kan få sjansen å få spilt seg inn i Uniteds førstelag.

 

Hvordan var forresten Ramsey for Cardiff i dag? Har tatt opp kampen så jeg skal få sett den senere, men hvilket minutt kommer han inn i, og hvor bra spilte han?

 

Vi kommer jo alltid til å diskutere om Ronaldo drar eller ikke når han flørter med Real. Helt unødvendig etter min mening, og fullstendig galt å si "Like I said only the future knows" om han spiller i United også neste sesong en uke før CL finalen. Personlig kan aldri Ronaldo få en like stor plass i hjertet mitt når han sier ting som dette som Giggs, Scholes og Neville har. Han blir iallefall ikke en legende hvis han drar nå. Dessuten begynner prisene å gå til hodet på ham, men for all del jeg elsker hvordan han spiller, og han som spiller, men når du flørter med Real som det så er jeg ikke så interessert.

Lenke til kommentar

Ramsey er jo tross alt bare 17, og prestasjonene hans varierer. Det er vel umulig å forlange av ham at han skal spille slik han gjorde mot Middlesbrough i hver kamp. Men han har vel gjort sine beste kamper sentralt på midten (her kommer han inn på høyrekanten som erstatter for Peter Whittingham)

 

EDIT: Merk at på slutten ble han skjøvet innover mot midten da høyreback McNaughton fikk krampe og stort sett måtte bli igjen på Portsmouths halvdel...

Endret av vegardj
Lenke til kommentar
men hva syns folk om det de så av Aaron Ramsey? skulle også spørre om det er helt BEKREFTET at han er utd spiller etter sommeren?

 

Det er ikke bekreftet, nei. United er vel favoritten til å signere han, men det er ikke bekreftet. Arsenal var først ikke villig til å gi like mye penger som United (trolig £5 mill), men nå i dag kom det et nytt rykte om at Arsenal er villige til å bruke £5 mill. Så vi får se hva som skjer. Fremtiden til Ramsey blir nok avgjort snart. :)

Lenke til kommentar

Vil helst at laget blir slik neste sesong jeg:

 

-----------------------VDS-----------------

Dani A--R.Ferdinand----N.Vidic---P.Evra

 

C.Ronaldo--M.Carrick--Anderson---Nani

 

-------------Rooney------C.Tevez/?-------

 

Det hadde vært en drit bra stamme på laget vårt neste sesong, også kjører laget Ferdinand som kaptein ;)

Lenke til kommentar

Samboe, det høres og ser ut som en knakende bra plan ;) Bare Nani blir mer stabil i sine prestasjoner.

 

På midten er det såklart rom for forandringer fra kamp til kamp med tanke på hvilken stall vi har. Owen og Scholes kommer nok til å spille en del også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...