Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud Alastor. Envher idiot kan se at Ronaldo er temlig høy på seg selv. Er klar over at media overdriver (som alltid) men dersom du faktisk ser hvor klysete Ronaldo er på banen, så overrasker det nada at han er sånn utenfor banen også. Dessuten så tror jeg ikke media (flere sådan) bare dikter dette opp.

 

Når deg gjelder Messi og media, hvordan vet du at vi ikke følger LP tett? Messi er en ydmyk fyr og er en stor kontrast til Ronaldo. Ville heller hatt Messi i klubben, men det er nå meg.

Lenke til kommentar
Herregud Alastor. Envher idiot kan se at Ronaldo er temlig høy på seg selv. Er klar over at media overdriver (som alltid) men dersom du faktisk ser hvor klysete Ronaldo er på banen, så overrasker det nada at han er sånn utenfor banen også. Dessuten så tror jeg ikke media (flere sådan) bare dikter dette opp.

 

Når deg gjelder Messi og media, hvordan vet du at vi ikke følger LP tett? Messi er en ydmyk fyr og er en stor kontrast til Ronaldo. Ville heller hatt Messi i klubben, men det er nå meg.

 

Ja la oss tuppe Ronaldo ut av klubben på grunn av at han selvsikker nok til å tro/vite at han er verdens beste spiller for tiden.

 

Ikke alle kan være en Scholes heller...

Lenke til kommentar
Herregud Alastor. Envher idiot kan se at Ronaldo er temlig høy på seg selv. Er klar over at media overdriver (som alltid) men dersom du faktisk ser hvor klysete Ronaldo er på banen, så overrasker det nada at han er sånn utenfor banen også. Dessuten så tror jeg ikke media (flere sådan) bare dikter dette opp.

 

Når deg gjelder Messi og media, hvordan vet du at vi ikke følger LP tett? Messi er en ydmyk fyr og er en stor kontrast til Ronaldo. Ville heller hatt Messi i klubben, men det er nå meg.

 

Media har vel forvrengt det fra noe slikt som: ''Jeg vet folk kritiserer spillet mitt mot de beste lagene, men jeg bryr meg ikke.'' til å bli noe likt det som det er nå. Latterlig.

 

Ronaldo blir i klubben sålenge Ferguson er trener, det er ikke noe tvil om, det har han sagt direkte selv, og da kan media vrenge og vri på det slik de bare vil. Han sier han er smigret over interessen fra Real Madrid, som han hadde vært ved hvilken som helst annen stor klubb, og han har lenge sagt (også før denne sesongen) at han også ønsker å spille i La Liga en gang i fremtiden. Ikke noe å ta av for i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bare å søke på Youtube det. Men jeg tror jeg og Chauz er litt pirkete. Kan vi ikke diskutere annet en Ronaldo nå? Har jo diskutert han i hele to dager nå :p

 

Selv vil jeg at Ronaldo skal bli i United i hele karrieren, men jeg tror nok at han kanskje forlater oss siden når han kanskje nærmer seg 30 år ellns. Håper uansett at han blir i United i hele karrieren, det ville ha vært veldig fint.

Lenke til kommentar

Akkurat det du sier Raste! :p At de andre må løpe bort til ham. Et unntak er vel Nani. Han løp bort til Nani mot Liverpool da han scorte på hode fra corner der Nani hadde assisten. (Utrolig at jeg husker sånn bullshitt)

 

PSV: Har du ikke sett det? o_O Nesten alle målene jo! Søk bare på youtube.

 

Noen som jeg fant på 2-3 sec.

http://youtube.com/watch?v=yjiWFs7K9R8

 

Men teit diskusjon, - startet av meg.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Kanskje vi skal legge diskusjonen om Ronaldo ned for en stund, begynner å bli lei å diskutere han. Alt fra overganger, feiringer osv :p

 

Ronaldo er uansett en av mine yndlingsspillere i United, og han har vært det siden han kom. Så håper han blir i klubben ut karrieren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...